Förr hade jag alltid väldigt svårt med att avsluta sånt jag påbörjat, men nu tycker jag att
jrutgers New member 16 Jul 2015 #101 Förr hade jag alltid väldigt svårt med att avsluta sånt jag påbörjat, men nu tycker jag att
Mathias Active member 16 Jul 2015 #102 jrutgers skrev: Förr hade jag alltid väldigt svårt med att avsluta sånt jag påbörjat, men nu tycker jag att Klicka för att visa mer... Fy vad dåligt. Satt och småskrattade när jag läste det. :tummenupp
jrutgers skrev: Förr hade jag alltid väldigt svårt med att avsluta sånt jag påbörjat, men nu tycker jag att Klicka för att visa mer... Fy vad dåligt. Satt och småskrattade när jag läste det. :tummenupp
K Krokmark New member 17 Jul 2015 #103 Ett mänskligt hjärta pumpar 5700-8600 liter blod på ett dygn. En gravid kvinna producerar ca 850 liter fostervatten på 9 månader och hela mängden i livmodern är utbytt på 3 timmar.
Ett mänskligt hjärta pumpar 5700-8600 liter blod på ett dygn. En gravid kvinna producerar ca 850 liter fostervatten på 9 månader och hela mängden i livmodern är utbytt på 3 timmar.