Välkomna till SMC:s nya forum

Swedie

Administrator
Personal
Hej och välkommen till SMC:s nya forum som drivs på ny modernare mjukvara som har fler och bättre funktioner!

Vi har städat forumet och endast behållit forum som varit aktiva senaste åren. Vi känner också till att allting inte är översatt till svenska ännu, men det kommer bättras på över tid då det är ett manuellt arbete i dagsläget.

Några av nya funktioner är:
  • Dra och släpp bifogade filer
  • Kopiera och klistra text och bilder direkt in i inlägg
  • Modernare layout
  • Mobilanpassad layout inbyggt
  • Gilla inlägg
  • Pushmeddelanden (i webbläsare och mobilens webbläsare)

Har du problem att komma åt nya forumet? Kontakta webmaster@svmc.se så hjälper vi dig igång.

Skriv gärna ett hej här så vi vet ni kommer in :)
 
Last edited:

Swedie

Administrator
Personal
För att logga in så finner ni rutan upp till höger i forumet enligt följande bild.
På samma ställe kan ni också registrera er.

1654775883669.png
 

Lottafia

Member
Nja... Några förbättringar kan jag inte direkt påstå att jag upptäckt. Det mesta har blivit mera tillkrånglat, obegripligt och tungrott, men det är kanske det som kallas förbättringar? :unsure:
 

Swedie

Administrator
Personal
Nja... Några förbättringar kan jag inte direkt påstå att jag upptäckt. Det mesta har blivit mera tillkrånglat, obegripligt och tungrott, men det är kanske det som kallas förbättringar? :unsure:
Var gärna mer specifik så tittar vi på det och kan förbättra :)
 

mixen

man får inget gratis
det är på tråden filmer o bilder ......småturer........
när jag klickar på bilderna kommer inga och ett felmeddelande kommer......
är inte så bra på datorer...:oops:
 

Swedie

Administrator
Personal
det är på tråden filmer o bilder ......småturer........
när jag klickar på bilderna kommer inga och ett felmeddelande kommer......
är inte så bra på datorer...:oops:
tillbaka från semester och grävt i det här och det visar sig att bilder till större del inte kommit över korrekt. Enda lösningen vore att köra om importen helt, vilket då skulle göra att allt vi skrivit sedan bytet också försvinner. Inte bra.

Ska ta upp frågan internt, men tror inte vi kommer importera om tyvärr.
 
Top