Välkommen till MC-folkets forum

Swedie

Administrator
Personal
Hejsan!

Jag tänkte bara skriva att MC-folket nu har en egen forumdel inför en kommande uppdatering av SMC-webben.

Keep it clean :cool:
 

Leif H..oj

New member
Tack för en fin tidning

Jag har bara snabbt hunnit ögna igenom MC-Folket som kom idag på Nobeldagen...passande. Det är en tidning fylld av julklappstips, tänker mest på alla de resor som erbjuds 2008. JAG VILL VARA MED PÅ FLERA...

Vi var ett par stycken som för någon vecka sedan hade foruminlägg om att SMC diskussionsforum måste lyftas fram på något vis även i MC-folket, för att fler ska bli sugna att bli forummedlemmar. Det är det snabbaste och bästa sättet att vara uppdaterad på viktiga grejer som händer i distrikten och centralt.

MC-Folket kan väl göra ett reportage om hur våra 65 000 medlemmar kan bli användare av detta forumet, med goda exempel. Är det 1 500 pers i landet som är med? Fler behövs!

Tack för en jättefin tidning, också trycket är topp!

Leif Hemmingsson
Ordförande
SMC Västernorrland
 

britt-mari

New member
Jag har bara snabbt hunnit ögna igenom MC-Folket som kom idag på Nobeldagen...passande. Det är en tidning fylld av julklappstips, tänker mest på alla de resor som erbjuds 2008. JAG VILL VARA MED PÅ FLERA...

Vi var ett par stycken som för någon vecka sedan hade foruminlägg om att SMC diskussionsforum måste lyftas fram på något vis även i MC-folket, för att fler ska bli sugna att bli forummedlemmar. Det är det snabbaste och bästa sättet att vara uppdaterad på viktiga grejer som händer i distrikten och centralt.

MC-Folket kan väl göra ett reportage om hur våra 65 000 medlemmar kan bli användare av detta forumet, med goda exempel. Är det 1 500 pers i landet som är med? Fler behövs!

Tack för en jättefin tidning, också trycket är topp!

Leif Hemmingsson
Ordförande
SMC Västernorrland

Jag håller med: både tidning och forum är kanonbra!!!!!
Trevligt med nya kompisar (forumet!).
 

Petra

Super Moderator
Tack själva!

Forumet ska marknadsföras i kommande nummer av MC-F. Jag lovar! :)
 

klys

New member
berätta gärna

Ge oss gärna feedback på det vi skriver om. Vi tål både negativ och positiv kritik, jag lovar. Och berätta gärna vad ni vill att vi ska skriva om. Kanske har du någon intressant story att berätta. Helst skulle jag vilja att du i så fall skrev till någon av oss på redax på våra e-post adresser och berättade. Vem vet, kanske hamnar det i tidningen. Som sagt, tyck gärna något.
 

Nea

New member
Fotografier

Ge oss gärna feedback på det vi skriver om. Vi tål både negativ och positiv kritik, jag lovar. Och berätta gärna vad ni vill att vi ska skriva om. Kanske har du någon intressant story att berätta. Helst skulle jag vilja att du i så fall skrev till någon av oss på redax på våra e-post adresser och berättade. Vem vet, kanske hamnar det i tidningen. Som sagt, tyck gärna något.

Hej

Trevlig att det blivit en egen del att skriva på om Mc-folket.

Jag har en fråga: Varför används inte dom nytagna bilderna i länsspalterna??

Jag har påpekat det innan och då bytes en bild, nu är det den gammla bilden igen.

MVH Nea
 

Petra

Super Moderator
Hej

Trevlig att det blivit en egen del att skriva på om Mc-folket.

Jag har en fråga: Varför används inte dom nytagna bilderna i länsspalterna??

Jag har påpekat det innan och då bytes en bild, nu är det den gammla bilden igen.

MVH Nea

Hej Nea

Jag har faktiskt ingen aning om varför den gamla bilden används igen, men ska kolla upp det och se till att det blir den nya igen... (såvida det inte finns nån vettig orsak till att ha den äldre bilden)
:eek:
 

Leif H..oj

New member
Bra korsord med hojord

En eloge till korsordsmakaren ni samarbetar med. Det var ett annorlunda och kul korsord där man fick gå ifrån traditionellt korsordlösartänkande en smula. Hoppas snigelposten med min vykortslösning kommer fram.

Fråga: Varför är det inte möjligt att som alternativ mejla in svaret med ordet till er? Jag kan tänka mig ett webbformulär där man fyller i sina uppgifter. Det sparas ju i EPI-servers databas och sedan kan man genom excel gallra ut vinnarna.

- Leif i Västernorrland (så står det på ryggen på min nya SMC reflexväst)
 

Petra

Super Moderator
En eloge till korsordsmakaren ni samarbetar med. Det var ett annorlunda och kul korsord där man fick gå ifrån traditionellt korsordlösartänkande en smula. Hoppas snigelposten med min vykortslösning kommer fram.

Fråga: Varför är det inte möjligt att som alternativ mejla in svaret med ordet till er? Jag kan tänka mig ett webbformulär där man fyller i sina uppgifter. Det sparas ju i EPI-servers databas och sedan kan man genom excel gallra ut vinnarna.

- Leif i Västernorrland (så står det på ryggen på min nya SMC reflexväst)

Hej Leif

Jag ska se till att korsordsmakarn får en glad hälsning.

När helgerna är över ska jag höra med dem som begriper sånt där som att skapa webformulär. Det borde väl inte vara något större problem, tror jag.
Jag lovar som sagt inget, men jag önskar en riktigt God Jul.
 

klys

New member
korsordet

Det var helt enkelt det smidigaste sättet för oss att utse en vinnare. Sen är det otroligt trevligt att få vykort och brev och det blir lite mer av ceremoni när vinnarna ska dras. Vi får väl ta oss en funderare hur vi ska göra nästa år.
 
Top