BusAnna
New member
Har just kommit hem från tre sjukt roliga dagar på Gotland Ring. Skulle vilja börja med att strö kyssar, rosenblad och komplimanger över alla SMC-instruktörer och funktionärer, vilket kanonarrangemang. (möjligen med undantag för den där fotografen som totalt misslyckades fota mina grymma nerlägg. På bilderna syns bara en svag lutning, han borde verkligen se över sin utrustning! )
OnT, en sak som jag skulle uppskatta vore om depåfunktionärerna såg till att rakan var tom innan de i depå får gå ut under pågående körning. Det skulle minska olycksrisken, och stör inte flytet för de som är ute på banan. Dessutom går jag i alla fall ofta ut i fast lane (tror jag det heter) för att slippa klungor eller släppa förbi snabbare ekipage. Eftersom jag inte ser hur det ser ut på rakan så är det ofta jag går ut och får en svärm direkt bakom mig ändå.
Om funktionärerna agerar ögon åt mig då så blir det en win win för alla, de som accat på rakan kan ostörda ta rakan och första kurvan och jag kan gå ut när rakan är tom och ostörd starta mitt nya varv.
På söndag em började funktionärerna jobba aktivt med det och jag tyckte det var guld värt.
OnT, en sak som jag skulle uppskatta vore om depåfunktionärerna såg till att rakan var tom innan de i depå får gå ut under pågående körning. Det skulle minska olycksrisken, och stör inte flytet för de som är ute på banan. Dessutom går jag i alla fall ofta ut i fast lane (tror jag det heter) för att slippa klungor eller släppa förbi snabbare ekipage. Eftersom jag inte ser hur det ser ut på rakan så är det ofta jag går ut och får en svärm direkt bakom mig ändå.
Om funktionärerna agerar ögon åt mig då så blir det en win win för alla, de som accat på rakan kan ostörda ta rakan och första kurvan och jag kan gå ut när rakan är tom och ostörd starta mitt nya varv.
På söndag em började funktionärerna jobba aktivt med det och jag tyckte det var guld värt.