Tjejdag på Ring Knutstorp den 21 juni!

Miie

New member
Är du tjej och gillar att köra hoj?
Vill du lära dig bli en bättre förare samtidigt som du har en attans kul dag tillsammans med andra tjejer?
Sätt då en röd markering i kalendern för Tjejdagen den 21 juni på Ring Knutstorp.

Oavsett om du kört på bana tidigare eller inte så är du välkommen, vi har olika hastighetsgrupper uppdelade efter erfarenhet. Och självklart kvinnliga instruktörer =)

Om du har några frågor får du väldigt gärna slå en signal till Åsa Larsson 0733-363113, Marie Johansson Persson 0707-886055 eller Paula Jönsson 0738-121571.
Eller så skriv något här så svarar vi.

Den 1 februari öppnar bokningen på SMCs hemsida (www.svmc.se och klicka på ”School” högst upp på sidan) för Tjejdagen den 21 juni på Ring Knutstorp.
Hoppas vi ses där!

/Marie
 

Ducatista

New member
Ännu en anledning att jaga gubben därhemma så att han sänker sin hoj.
Annars får jag jaga tag i en ny mc för jag vill vara med å köra på Tjejdagen!
 

Miie

New member
Ska bli riktigt skoj att träffa alla som anmält sig o det är många!

Så skynda skynda, platserna går åt!

Ses i sommar!

/Marie Instruktör BKK Skåne
 

Miie

New member
Honda, Triumph Center och KTM kommer att finnas på plats denna dag.

Så antingen provkör man hojarna på banan eller på vägen. Ta tillfället i akt och provkör en massa hojar!

/Marie
 

Miie

New member
Nu är det bara 14 platser kvar, så tveka inte. In och anmäl dig så du inte står utan plats!

Det enda som kan hända när du kommer till oss är att du får mersmak! :D

Vi ses om två veckor.

/Marie
 

kirinet

New member
Hyra stuga tillsamans

Det kostar 900 Kr/stuga för ett dygn. Man sover 4 stycken i varje stuga. Jag tänkte hyra en stuga och åka upp redan på söndagen. Är det några som är intresserade av att dela på kostnaden?
 

Åsa Larsson

New member
Det kostar 900 Kr/stuga för ett dygn. Man sover 4 stycken i varje stuga. Jag tänkte hyra en stuga och åka upp redan på söndagen. Är det några som är intresserade av att dela på kostnaden?
Hej kirinet!

Vet inte om du är en av dom som mejlat mig angående boendet, då jag vet att flera tjejer söker tak över huvudet. Först och främst, har du redan bokat en stuga?
Om ja, vänligen mejla mig på aasa.larsson (a) gmail.com, så kan jag göra ett utskick till samtliga deltagare.
Om nej, så tror jag tyvärr att stugorna är fullbokade som det ser ut idag :(

Åsa
Ansvarig för Tjejdagen
 

Anki Wendpaap

New member
är nån som vet om det är utlagt några bilder från dagen, såg att det var fotograf som tog mycket bilder, hade varit kul att se/ Anki
 

Yasha

New member
är nån som vet om det är utlagt några bilder från dagen, såg att det var fotograf som tog mycket bilder, hade varit kul att se/ Anki
Fotografen har varit upptagen med kursdagar även tisdag och onsdag, så det är tveksamt om han har hunnit få ut något ännu. Tror vi får ha lite tålamod.

:)
 

Åsa Larsson

New member
Niklas som fotografen heter meddelar att han kommer lägga ut bilderna efterhand som han bearbetar dom, och jag meddelar här i tråden adressen till hans hemsida. Han tog strax över 2000 bilder :)
 

Avarage

New member
Nyss hemkommen efter 3 dagar på Knutstorp där dag 1 bestod av fotografering på tjejdagen. Bilderna skall sorteras och de bästa skall plockas ut och redigeras. Efter hand läggs bilderna upp på hemsidan http://photono.zenfolio.com/

Håll lite koll under de närmaste veckorna, jag skall försöka fixa dem så snabbt som möjligt.

Mvh!
// Niklas
 

Avarage

New member
Hej!
Under resterande dagar denna vecka kommer jag redigera bilder i något långsammare takt, tyvärr. Jag är upptagen alla dagar och vissa kvällar så ha lite tålamod är ni snälla. De kommer upp allihop så småningom!

Mvh!
// Niklas
 
Top