Tack och hej!

Maria Nordqvist

Super Moderator
Idag arbetar jag min sista dag som anställd vid Sveriges MotorCyklister. Har jobbat heltid 23 år och en månad och hade innan dess olika förtroendeuppdrag under 13 år. Nu går jag i pension.
När Forumet skapades var det full fart här och många frågor och diskussioner att bevaka dagligen. Nu har sociala media som Facebook, Twitter och Instagram tagit över denna kontakt med medlemmarna. Jag kommer inte längre att starta varje arbetsdag med att besöka detta Forum. Nu får mina kollegor svara på de frågor som dyker upp här.

Jag önskar alla ett gott nytt år och hoppas vi ses ute på vägarna någonstans!:love:
 

Alexander76

Member
Gott nytt år och god fortsättning! Bra uppstyrt här på forumet också, bland högt och lågt 😅

Får man fråga om det någonsin blev en Triumph Bobber till slut? Minns att du nämnde att du var sugen på en sån men din profilbild ändrades aldrig från den vanliga gula hojen.
 

Maria Nordqvist

Super Moderator
Gott nytt år och god fortsättning! Bra uppstyrt här på forumet också, bland högt och lågt 😅

Får man fråga om det någonsin blev en Triumph Bobber till slut? Minns att du nämnde att du var sugen på en sån men din profilbild ändrades aldrig från den vanliga gula hojen.
visst blev det en Bobber. och innan det en Honda Fury. Är inte så noga med profilbilderna :)
 
Top