Ta hojen till jobbet

fwedewick

New member
E hojen lika gammal som huset? :rolleyes:

Du vet att det finns hojar med elstart nu för tiden, va?
cig.gif
Hehe.. Hojen är "bara" 26 år gammal och tillhör den övergångsålder som har BÅDE elstart OCH kick. Försökte faktiskt fixa till elstarten eftersom den bara fungerade så länge hojen stod på stödet (och då bara halvbra) men efter åtgärderna fungerar den ännu sämre (typ inte alls) så det får bli en åtgärd till tror jag...
Alternativet är ju att köpa en ny startmotor (eller nyare hoj) när ekonomin blir bättre :eek:
//F

Katarina

Helt okej
Hehe.. Hojen är "bara" 26 år gammal och tillhör den övergångsålder som har BÅDE elstart OCH kick. Försökte faktiskt fixa till elstarten eftersom den bara fungerade så länge hojen stod på stödet (och då bara halvbra) men efter åtgärderna fungerar den ännu sämre (typ inte alls) så det får bli en åtgärd till tror jag...
Alternativet är ju att köpa en ny startmotor (eller nyare hoj) när ekonomin blir bättre :eek:
//F

Ååh jag har också en sån hoj fast där funkar elstarten förstås men skulle den sluta fungera så har jag en kick. Den är 35 år gammal och är från -73 (Honda CB750 Four K2). Nån här har ägt den för det sitter ett SMC-märke på bakskärmen. Jag låter den sitta kvar för jag är också medlem.

SGM

Moderator
Av bara farten så tog jag viffern till jobbet idag med, mötte lika lite hojar idag med, vart är alla motorcyklar i Västerås?

/J