SMC Väst goes Gotland 2010!

Kwesen

New member
Hmmm... trist att det är så långt till ringen bara.

Nästan 5 mil....
 
Last edited:

#46

New member
Hum... Är det flera kurser som kommer placeras på Gotland??? Låter nästan så, eller är det bara mina önskedrömmar nu?


Jo som Chrille och jag skrivit tidigare så har vi under de 2 senaste åren planerat för kurser på Gottland för SMC-Riks räkning, men stupat på kostnaderna tyvärr!

Men till nästa år så är det tänkt att vi skall köra en 4-dagarskurs!:)

Per
 

Taz

New member
Jo som Chrille och jag skrivit tidigare så har vi under de 2 senaste åren planerat för kurser på Gottland för SMC-Riks räkning, men stupat på kostnaderna tyvärr!

Men till nästa år så är det tänkt att vi skall köra en 4-dagarskurs!:)

Per

Jag vill delta på den kursen också... !!!
 

Taxen

New member
Jo som Chrille och jag skrivit tidigare så har vi under de 2 senaste åren planerat för kurser på Gottland för SMC-Riks räkning, men stupat på kostnaderna tyvärr!

Men till nästa år så är det tänkt att vi skall köra en 4-dagarskurs!:)

Per

Strålande! :D Dags att titta på klippkort på färjan då...

Ska väl erkännas att jag inte har full koll på det där med riks och lokalt... Men man lär sig varje dag.
 

Josefine

New member
Jo som Chrille och jag skrivit tidigare så har vi under de 2 senaste åren planerat för kurser på Gotland för SMC-Riks räkning, men stupat på kostnaderna tyvärr!

Men till nästa år så är det tänkt att vi skall köra en 4-dagarskurs!:)

Per

Kör gemensamt och ta en hel vecka när ni ändå är igång! Då kanske vi får det ur systemet! :p:)
 

Tussilago

New member
Är detta rätt forum att diskutera huruvid Riks eller Väst/Gotland skall arrangera kurser på Gotland? :confused:
 

swischmc

New member
Jag fattar ändå inte, blir det två omgångar med 4-dagars på Gotland i sommar?? Det vore ju kanon! :D :D :D

Plus Kemora, plus Gälleråsen, dvs som förra året? Totalt fyra omgångar fyra-dagars-kurser. Är man inte fullärd efter det är det lika bra att lägga av. *fniss* Med fyra olika kurser har fler chans att gå dem, det är verkligen en fantastisk kurs-service som SMC har! Tänk om bilisterna hade samma möjligheter... jisses vad lite polis, ambulans och bärgare skulle ha att göra på svenska vägar. :p
 

Thundercat

New member
För att då inte förvirra våra kära deltagare alldeles för mycket så kan vi konstatera följande:

SMC skall köra på Gotland 2010 :)

Det finns idag två kurser (SMC Riks och SMC Väst) som kommit olika långt i planeringen och det skiljer i upplägg. Jag föreslår att vi avbryter spekulationerna där för att det inte skall spåra ut fullständigt.
Naturligtvis förs dialog mellan de två kursernas företrädare för att få till en så bra leverans som möjligt. Vi återkommer med all information så snart vi kan, vissa saker kommer hamna i denna del av forumet. Andra saker hamnar i de forum som man med rätt behörighet har möjlighet att läsa.

Mvh
Mikael
 

swischmc

New member
Kul! :)
Vad blir det för sorts kurs? SHK, BKK, Steg 1-2/4?
Innebär detta att SMC riks inte har kurs på Gotland i sommar?
 

Hasse

New member
formalia

Låter spännande !

För formens skull, det finns ett öppet forum, ett för instruktörer, ett för träningsledare.
Är det riktigt uppfattat ?

För att då inte förvirra våra kära deltagare alldeles för mycket så kan vi konstatera följande:

SMC skall köra på Gotland 2010 :)

Det finns idag två kurser (SMC Riks och SMC Väst) som kommit olika långt i planeringen och det skiljer i upplägg. Jag föreslår att vi avbryter spekulationerna där för att det inte skall spåra ut fullständigt.
Naturligtvis förs dialog mellan de två kursernas företrädare för att få till en så bra leverans som möjligt. Vi återkommer med all information så snart vi kan, vissa saker kommer hamna i denna del av forumet. Andra saker hamnar i de forum som man med rätt behörighet har möjlighet att läsa.

Mvh
Mikael
 

Thundercat

New member
Kul! :)
Vad blir det för sorts kurs? SHK, BKK, Steg 1-2/4?
Innebär detta att SMC riks inte har kurs på Gotland i sommar?

Det kommer att bli en kurs enligt råd och riktlinjer steg 1-4, sedan om det blir en BKK eller SHK återkommer vi med.

Huruvida SMC Riks kommer att köra är jag inte rätt man att svara på. Och återigen är vi inne på spekulationer. Vi kan var helt säkra på att det kommer meddelas här hur det blir.:)
 

Thundercat

New member
Låter spännande !

För formens skull, det finns ett öppet forum, ett för instruktörer, ett för träningsledare.
Är det riktigt uppfattat ?

Det är helt riktigt att det finns en hel del olika underforum som hänger ihop med behörigheter och positioner i organisationen.
 

Hasse

New member
Jag kanske var otydlig, finns det fler grupper som infot läggs ut på
förutom ovan nämda samt sporthoj.com.
 
Last edited:
Top