SMC Tröja

bosseman

New member
Fick den nya tröjan idag och undrar om trycket på baksidan ska sitta så att man ej ser hela eller om det är fel från tryckeriet. Nu sitter det på halva så man ser SM men resten är borta. :confused:
 
Hej
Trycket är riktigt, det ska bara vara en del av den traditionella SMC-loggan på ryggen. På bröstet är det hela loggan.
Skyddspappret lossar du genom att dra försiktigt i det.
Hälsningar Annika
 

Spiff

New member
Min är kanonsnygg och sitter perfekt! Inte för att någon direkt kommer att se vad jag har under skinnstället.... men ändå =)
 

@nderz

New member
Mina tröjor kom idag, jag beställde en L och en XS.
Tyvärr fick jag 2 st L.
Ingen leveranssedel eller returadress fanns med i paketet.
Hur gör jag för att returnera den tröjan som har blivit felskickad?
 

Nea

New member
Jag har för mig att delar av smc va fram på tröjan eller ja har kanske fel för mig? Fösöker leta efter en bild på den men det finns ingen att kolla på.

MVH Nea
 

vildkanin

New member
Mina tröjor kom idag, jag beställde en L och en XS.
Tyvärr fick jag 2 st L.
Ingen leveranssedel eller returadress fanns med i paketet.
Hur gör jag för att returnera den tröjan som har blivit felskickad?

Vi fick 2 st xs. Ska vi byta? Fast vi hade nog beställt en xs och en M. L blir kanske för stort. Har inte heller fått någon leveranssedel.
 
Last edited:

@nderz

New member
Jag har för mig att delar av smc va fram på tröjan eller ja har kanske fel för mig? Fösöker leta efter en bild på den men det finns ingen att kolla på.

MVH Nea

Nejdå, tröjan ser ut som den ska, bild finns i MC-Folket nr 1/10
 

@nderz

New member
Vi fick 2 st xs. Ska vi byta? Fast vi hade nog beställt en xs och en M. L blir kanske för stort. Har inte heller fått någon leveranssedel.

Går det inte att lösa på något annat sätt så är jag intresserad.

EDIT: Problemet löst. En large packad och åker ner i brevlådan imorgon

EDIT igen: En XS kom i brevlådan idag, tack Hondasnäckan, hoppas "gubben";-) kan ha den jag skickade
 
Last edited:

Thundercat

New member
Min är kanonsnygg och sitter perfekt! Inte för att någon direkt kommer att se vad jag har under skinnstället.... men ändå =)

Det där med passformen var ju sisådär:rolleyes:, men det kan ju hända att det har med -12,5 kg sedan jag beställde den:D. Så jag fick ett kvitto på att hardcore Nutrilett och konditionsträning faktiskt fungerar!
 

Spiff

New member
Det där med passformen var ju sisådär:rolleyes:, men det kan ju hända att det har med -12,5 kg sedan jag beställde den:D. Så jag fick ett kvitto på att hardcore Nutrilett och konditionsträning faktiskt fungerar!

Men det är ju inte tröjans fel att du tjyvtränar (och grattis till en härlig trimning) Själv så var det nog tur att jag har lättat lite så jag slank i Medium.
 

addegbg

New member
Hej

Verkar inte vara någon koll på utskicken av tröjorna, jag fick 3 st XL och hade beställt en L och en XL :confused:
Hur ska man göra? skicka tillbaka, eller???

/Adde
 

LG Thorell

New member
Rätt klantigt när jag får 2 small efter att ha beställt 1 small o 1 XL och det verkar ju inte va ngn som helst ordning på utskicken. Underhållande var det iallafall när jag ovetandes försökte kränga på small på min 2 meters o 100 kg-kropp:eek:
 

addegbg

New member
Igår fick jag min storlek L tröja och idag skickade jag tillbaka de 2 XL tröjorna i det medföljande svarskuvertet :)
Tack för snabbt lösning av problemet :)

/Adde
 
Top