SMC appen för Android

jamterik

New member
Hej på er,

Är det någon mer än jag som har bekymmer med inloggningen i mobilen?? Tror att det var en uppgradering av appen ett tag sedan och jag kan stört omöjligt logga in nu.

Bug? Isf Buggfix när? Handhavande fel, mindre troligt...

Tacksam för upplysning.

Erik
 

Petra

Super Moderator
Hej, det låter inte bra.
Hur länge sedan är det du laddade ner appen. Det kom en stor uppdatering av hela appen i januari. Den krävde tyvärr att man tog bort appen helt och laddade ner den på nytt. Har du laddat ner appen före januari och inte bytt så är det det som är felet.
Annars... skicka ett mail till mig med ditt medlemsnummer, namn och förklaring vad som står i felmeddelande (om du får sånt) så vidarebefodrar jag till "appkillarna" som kan svara.

petra@svmc.se
 

Kalledisco

New member
Har problem i SMCappen, jag ser inga rutter längre. Jag kan se dom olika distrikten men när jag klickar på något av dom kommer jag bara till en blå bakgrund.
 

banditan

New member
Tyvärr uppstod problemet efter senaste uppdateringen. Det är felanmält och förhoppningsvis rättas det omedelbums.

Generellt uppskattas det om man, när man upptäcker konstigheter, anmäler det direkt genom att använda funktionen "Feedback" (som hittas under [Meny] -> [Feedback]). Förutom felbeskrivning kan man med fördel ange vilket operativ och version man har i telefonen.

Har problem i SMCappen, jag ser inga rutter längre. Jag kan se dom olika distrikten men när jag klickar på något av dom kommer jag bara till en blå bakgrund.
 

Galne Dansken

Administrator
Personal
Hmm - jag får upp rutterna nu på min iPhone ( fast jag har haft problemet ovan senaste dagarna!). Fast nu när jag tar upp en rutt ser jag hele Europa och måste zooma! Vi har bett om att få rutten upp, så det inte ska zoomas!!

Se till och ha senaste updaterade version det är en del bra förbättringar
 
Varför uppdateras appen utan att jag behöver godkänna det? När appen uppdateras glömmer den bort mitt medlemsnummer och min inloggning fungerar inte. Mittmedlemsnummer finns på medlemskortet och för att se det måste jag logga in.

För att medlemskortet ska kunna fungera får inte inloggningen försvinna om appen uppdateras!
 

Galne Dansken

Administrator
Personal
Noterade samma på min iPhone - ska ta det med utvecklarna, när dom är tillbaka efter semesteren.

Medlemsnr. Finns på medlemskorten som är skickad ut i våres. Hittar du inte kontakta kansliet.

Trevlig sommer
 
Top