SMC app

Galne Dansken

Administrator
Personal
Hej Baggen,

Har du i SMC:s "Mitt konto" - medlems system på webben, ändrad ditt password i det login som finns där?

"Mitt konto" som finns på SMC:s hemsida; bookning av kurser, resor, din profil - är kopplat till SMC Appen. Dvs om du ändrar t. ex. ditt password (som standard är det personnummer som man har uppgett till SMC) till nått annat - då ska du även använda detta i SMC Appen.

Vi har i veckan haft några medlem, som inte kom in appen - vid att använda personnummer. Ganska enkelt för dom har ändrat från personnummer till nått annat på "Mitt konto."

Kan det vara så i ditt fall??

Maila gärna info@svmc.se om det inte var där anledningen fanns. Då ska vi se om vi kan hjälpa dig på väg..
-------
Vid senaste uppdatering av appen, bad appen om att man ska logga in igen. Vi kommer prata med app-gänget om att vi gärna vill unvika detta, vid nya uppdateringar. Vi kommer se om detta blir teknisk möjligt..
 

Swedie

Administrator
Personal
Jag har kollat och du har inget eget lösenord. Men det kan vara så att ditt personnummer är felaktigt hos oss. Det händer. Så bäst är att du hör av dig till info@svmc.se som angett ovan och bekräfta att vi har rätt personnummer.
 

Baggen

Member
Å sende e-mail var ihvertfall ingen suksess. Jeg sendte en den 29. oktober og så langt har ingen svart.
 
Top