Hej Baggen,
Har du i SMC:s "Mitt konto" - medlems system på webben, ändrad ditt password i det login som finns där?
"Mitt konto" som finns på SMC:s hemsida; bookning av kurser, resor, din profil - är kopplat till SMC Appen. Dvs om du ändrar t. ex. ditt password (som standard är det personnummer som man har uppgett till SMC) till nått annat - då ska du även använda detta i SMC Appen.
Vi har i veckan haft några medlem, som inte kom in appen - vid att använda personnummer. Ganska enkelt för dom har ändrat från personnummer till nått annat på "Mitt konto."
Kan det vara så i ditt fall??
Maila gärna
info@svmc.se om det inte var där anledningen fanns. Då ska vi se om vi kan hjälpa dig på väg..
-------
Vid senaste uppdatering av appen, bad appen om att man ska logga in igen. Vi kommer prata med app-gänget om att vi gärna vill unvika detta, vid nya uppdateringar. Vi kommer se om detta blir teknisk möjligt..