SM i minimoto på HojX - söker tävlanden!

Ella

New member
På HojX kommer vi att ha en tävling i minimoto på bildäck när fartyget ligger i land i Helsingfors. Vi behöver deltagare som vill vara med och tävla.

Du måste vara 18 år och nykter för att få delta (vi kommer att testa nykterheten). Anmäl er till mig!

Ella
073-243 58 76 alt med PM här på sidan.
 

Maria Nordqvist

Super Moderator
Vi kommer att ta emot anmälningar till Minimototävlingen på båten också. Ta chansen att vinna en minimoto i den prestigefyllda tävlingen.
Det blir fler tävlingar med fina priser ombord. Karaokee på fredag kväll och på lördag kommer Sveriges bästa kännare av Kenneth & the KNutters låtar och texter att utses 14.00-15.00 i puben Old Port/HD-baren. Max 10 lag med max 5 pers vardera får vara med. Anmälan till Minimoto och KnuttersQuiz görs vid SMCs bord i promenaden på Silja Symphony!
Bara 15 dagar kvar till avresa......
 

Ella

New member
Jag ska kanske förtydliga att du inte behöver ha med egen utrustning för att delta på minimoto-tävlingen! Allt det ordnar vi! Se bara till att vara nykter så är du välkommen att delta! :D
 

sp2

New member
Jag ska kanske förtydliga att du inte behöver ha med egen utrustning för att delta på minimoto-tävlingen! Allt det ordnar vi! Se bara till att vara nykter så är du välkommen att delta! :D

Kommer det att bli en +100kg klass?:) i så fall är jag intresserad:D
 
Top