SH kurs Gelleråsen 8-9/6

-Chrille-

New member
Välkomna till SHK Gelleråsen 8-9/6!
:) Kul att se att så många har bokat in sig på SH-kursen 8/6 då den är fullbokad och en reservlista finns upprättad. Passa även på att boka in SH-kursen 9/6 då det finns en del platser kvar. Varför inte köra en "tvådagars" när ni ändå är på plats och sol är beställt hela helgen.
(För er som har semester och vill köra ytterligare en dag (10/6) så kan ni PM . a mig.)

Anmälan kan ni göra på SMC`s hemsida! www.svmc.se
Eller klicka här: http://www.svmc.se/php/kurser/?do=shk (endast 8-9/6)

Upplägget blir lika som tidigare med samling/inskrivning/besiktning klockan 07.00, förarmöte kl.08.00 för att sen kl 09.00 drar kurserna igång med smågrupper, med de olika 4 stegen inom dom 3 hastighetsgrupper som vi delat in oss i.
Vi kör 6-7 körpass på banan a 20 min. med teori före varje pass samt feedback efter varje pass!
Självklart ingår även fika o lunch.

Då det kommer bli mycket hojåka i strålande sol...:)så tar det en hel del både fysiskt och mentalt. Så tänk på att komma utvilad och gärna ha en vattenflaska med er under dagen.

Har ni funderingar så PM:a eller ställ frågan i tråden.
(Kan tidigast svara på Måndag då det är Mittsverigebanan i helgen)

Välkomna till Åsen 8-9/6!

MVH // Chrille
 

Loffan

New member
Välkomna till SHK Gelleråsen 8-9/6!
:) Kul att se att så många har bokat in sig på SH-kursen 8/6 då den är fullbokad och en reservlista finns upprättad. Passa även på att boka in SH-kursen 9/6 då det finns en del platser kvar. Varför inte köra en "tvådagars" när ni ändå är på plats och sol är beställt hela helgen.
(För er som har semester och vill köra ytterligare en dag (10/6) så kan ni PM . a mig.)

Anmälan kan ni göra på SMC`s hemsida! www.svmc.se
Eller klicka här: http://www.svmc.se/php/kurser/?do=shk (endast 8-9/6)

Upplägget blir lika som tidigare med samling/inskrivning/besiktning klockan 07.00, förarmöte kl.08.00 för att sen kl 09.00 drar kurserna igång med smågrupper, med de olika 4 stegen inom dom 3 hastighetsgrupper som vi delat in oss i.
Vi kör 6-7 körpass på banan a 20 min. med teori före varje pass samt feedback efter varje pass!
Självklart ingår även fika o lunch.

Då det kommer bli mycket hojåka i strålande sol...:)så tar det en hel del både fysiskt och mentalt. Så tänk på att komma utvilad och gärna ha en vattenflaska med er under dagen.

Har ni funderingar så PM:a eller ställ frågan i tråden.
(Kan tidigast svara på Måndag då det är Mittsverigebanan i helgen)

Välkomna till Åsen 8-9/6!

MVH // Chrille


Mycket hojåka i strålande sol!!! Låter helt ok för mig! Jag kommer!

Risken är väl att man får redigera sin profil eftråt till typ..mamma med horn i pannan eller...ja, det blir en senare fråga.

Vattenflaskan är med men utvilad? Hur blir man det??

Vi ses på banan! Tills dess, kör förnuftigt!

/Loffan
 

-Chrille-

New member
Solen ser ut att kunna levereras i tid....:D

Dock har vi just nu ett väldigt litet antal deltagare som är inbokad på måndagen 9/6. Dessa kommer att få en riktig "lyxkurs" då det kommer bli få antal deltagare i förhållande till instruktörer;) Det är bara att gratulera. Men är det nån annan som funderar på måndagen, så snabba på att boka in er.
Vi kommer även att kunna ta emot "måndagsbokning" på plats i viss mån för er som bokat och skall åka Söndagens kurs.

Vi syns i helgen!

MVH // Chrille
 
Last edited:

Rolle

New member
Om någon har boende på banan eller vid modellflygklubben från sö-må samt må-ti så är jag intresserad. Skicka PM.

//Rolle
 

Musse

New member
Välkomna till SHK Gelleråsen 8-9/6!
:) Kul att se att så många har bokat in sig på SH-kursen 8/6 då den är fullbokad och en reservlista finns upprättad. Passa även på att boka in SH-kursen 9/6 då det finns en del platser kvar. Varför inte köra en "tvådagars" när ni ändå är på plats och sol är beställt hela helgen.
(För er som har semester och vill köra ytterligare en dag (10/6) så kan ni PM . a mig.)

Anmälan kan ni göra på SMC`s hemsida! www.svmc.se
Eller klicka här: http://www.svmc.se/php/kurser/?do=shk (endast 8-9/6)

Upplägget blir lika som tidigare med samling/inskrivning/besiktning klockan 07.00, förarmöte kl.08.00 för att sen kl 09.00 drar kurserna igång med smågrupper, med de olika 4 stegen inom dom 3 hastighetsgrupper som vi delat in oss i.
Vi kör 6-7 körpass på banan a 20 min. med teori före varje pass samt feedback efter varje pass!
Självklart ingår även fika o lunch.

Då det kommer bli mycket hojåka i strålande sol...:)så tar det en hel del både fysiskt och mentalt. Så tänk på att komma utvilad och gärna ha en vattenflaska med er under dagen.

Har ni funderingar så PM:a eller ställ frågan i tråden.
(Kan tidigast svara på Måndag då det är Mittsverigebanan i helgen)

Välkomna till Åsen 8-9/6!

MVH // Chrille


Jag och en polare har inte fått någon information efter det att vi betalt kursavgifterna, vi är med båda dagarna.

Vore inget kul att komma dit och så finns man inte med i listorna.

Matts Hune
 

-Chrille-

New member
Jag och en polare har inte fått någon information efter det att vi betalt kursavgifterna, vi är med båda dagarna.

Vore inget kul att komma dit och så finns man inte med i listorna.

Matts Hune

Halloj Mats! Det lät inget bra...:(...men jag har kollat listorna jag har, och där är du med (bokad o klar). Däremot har jag inget bra svar varför du inte fått någon bekräftelse...den skall ju numera skickas med automatik via cybern...:rolleyes:

Men du är i alla fall välkommen i helgen!!;)

Vi synes!
MVH // Chrille
 

CosmoBob

New member
Hej,

jag har inte heller fått någon bekräftelse på betalad faktura - ska man få det? :confused:

Åker om några timmar från Enköping mot Karlskoga och blir såklart något besviken om jag imorgon inte får plats på banan. :eek:
 

Bengt Allevad

New member
Toppendag på Åsen den 8/6:)

Stor E-loge till träningsledning, instruktörer och de två, Esso och Per Gjers som jag hade förmånen att ha som lärare.

Under deras härliga engagemang, fick jag till snabbstyrningen lite bättre och lyckades även "nosa" på Pick-up:en även om det än så länge fattas mycket vad den beträffar.


Och du!!!
Inte en enda vurpa :):)
 

-Chrille-

New member
Nyligen hemkommen efter 3 kanondagar på Åsen:)
Jag vill tacka alla instruktörer och resurs personal för ett kanonjobb!!! Otrolig insats!!!

Men främst av allt....Tack alla deltagare, som gjorde att dessa dagar blev något utöver det vanliga! Ni gjorde otroliga framsteg och höllt er på hjulen trots 30 graders hetta...:eek:....det är bara att lyfta på "mössan".

Jag kommer att lägga in er så att ni kan göra utvärderingen senare under veckan. Ni går in på "schoolfliken" och klickar på utvärdera kurs.

Än en gång...tack alla för en underbar helg!!

MVH // Chrille
 

Rolle

New member
Får väl också passa på att tacka för två otroligt bra bandagar. Kom bra mycket längre än vad jag hade förväntat mig. Filmningen gav grymt bra feedback och så även instruktörerna. Känns toppen att kunna hålla lite fart men samtidigt köra avslappnat och veta att man har god marginal.

Ses snart igen och då förhoppningsvis med aspirantväst :D
 

Loffan

New member
Stort Tack

Till alla på Gelleråsen under helgen 8-10/6. Nu har jag landat!

Denna tråden skulle jag vilja kalla "glädjetråden" för det är så jag känner efter att ha fått äran att vara med och hjälpa till och att jag faktiskt har gått min första kurs. BKK steg 1 med Göran som intruktör. Ett speciellt tack till dig för ditt tålamod och den possitiva energi du gav mig. Jag fick blodad tand och steg 2-4 har jag som mål att genomföra framöver.

"om man inte vet vart målet är spelar det ingen roll hur hårt man sparkar!"

Jag tog mitt kort -06 och mina nära kallade det 40-års KRIS!!! (lite tidigt men ok!) Kan bara säga att det var den bästa KRIS man kan önska sig!! MERA SÅNT!!

Tack igen, ni är "super" allihop!!
 

#46

New member
Får väl också passa på att tacka för två otroligt bra bandagar. Kom bra mycket längre än vad jag hade förväntat mig. Filmningen gav grymt bra feedback och så även instruktörerna. Känns toppen att kunna hålla lite fart men samtidigt köra avslappnat och veta att man har god marginal.

Ses snart igen och då förhoppningsvis med aspirantväst :D


Du är välkommen in i gänget:cool:
 
Top