-Chrille-
New member
Välkomna till SHK Gelleråsen 8-9/6!
Kul att se att så många har bokat in sig på SH-kursen 8/6 då den är fullbokad och en reservlista finns upprättad. Passa även på att boka in SH-kursen 9/6 då det finns en del platser kvar. Varför inte köra en "tvådagars" när ni ändå är på plats och sol är beställt hela helgen.
(För er som har semester och vill köra ytterligare en dag (10/6) så kan ni PM . a mig.)
Anmälan kan ni göra på SMC`s hemsida! www.svmc.se
Eller klicka här: http://www.svmc.se/php/kurser/?do=shk (endast 8-9/6)
Upplägget blir lika som tidigare med samling/inskrivning/besiktning klockan 07.00, förarmöte kl.08.00 för att sen kl 09.00 drar kurserna igång med smågrupper, med de olika 4 stegen inom dom 3 hastighetsgrupper som vi delat in oss i.
Vi kör 6-7 körpass på banan a 20 min. med teori före varje pass samt feedback efter varje pass!
Självklart ingår även fika o lunch.
Då det kommer bli mycket hojåka i strålande sol...
så tar det en hel del både fysiskt och mentalt. Så tänk på att komma utvilad och gärna ha en vattenflaska med er under dagen.
Har ni funderingar så PM:a eller ställ frågan i tråden.
(Kan tidigast svara på Måndag då det är Mittsverigebanan i helgen)
Välkomna till Åsen 8-9/6!
MVH // Chrille
(För er som har semester och vill köra ytterligare en dag (10/6) så kan ni PM . a mig.)
Anmälan kan ni göra på SMC`s hemsida! www.svmc.se
Eller klicka här: http://www.svmc.se/php/kurser/?do=shk (endast 8-9/6)
Upplägget blir lika som tidigare med samling/inskrivning/besiktning klockan 07.00, förarmöte kl.08.00 för att sen kl 09.00 drar kurserna igång med smågrupper, med de olika 4 stegen inom dom 3 hastighetsgrupper som vi delat in oss i.
Vi kör 6-7 körpass på banan a 20 min. med teori före varje pass samt feedback efter varje pass!
Självklart ingår även fika o lunch.
Då det kommer bli mycket hojåka i strålande sol...
Har ni funderingar så PM:a eller ställ frågan i tråden.
(Kan tidigast svara på Måndag då det är Mittsverigebanan i helgen)
Välkomna till Åsen 8-9/6!
MVH // Chrille