Segt????

Mathias

Active member
Är det bara jag eller är det nya forumet "segare", tycker det tar lång tid för forumet att söka m.m.??
 

jan-olovj

New member
Jag vill instämma, det käns även rörigare mot innan , men det krävs antagligen tillvänjning.
 

Swedie

Administrator
Personal
Är det under vissa timmar? Vi skulle kunna se på att flytta forumet till ett annan webbhostingföretag. Tips mottages gärna på bra webbhotell.
 

Marie

Banned
Är det under vissa timmar?

Jag upplever att det är oacceptabelt segt oavsett tidpunkt på dygnet (ja 03.30-07.00 har jag för all del inte provat). Och det har så varit sedan den stora "hackerattacken" för några månader sedan.

Jag undrar nästan om du fyllde servern med begagnad bromsvätska i samband med återstarten av forumet?:confused:
 

påK-en

New member
Trodde att det var fel på min dator, tack och lov så är det tydligen inte så.
Mycket segt är det dock!
 

Mimmi

New member
Hej!

Detta Forum är nu tyvärr lika segt, oavsett tidpunkt på dygnet, som BMW-Mcklubbens, vilket inte säger lite!:wink:
 

Galne Dansken

Administrator
Personal
Jupp - Johnny -nått har hänt - det är extremt segt och har varit så nu i några dygn.
har testat med kabel och trådlöst på kansliet, samt hemma - samma tröghet..

Fast spontant - tycks det inte lika trögt via Tapatalk??
 

Swedie

Administrator
Personal
Jag känner av samma sak.

Jag ska ta morgondagen att leta efter webbhotell, alternativ flytta över forumet inom vår egna hostingmiljö för våra övriga system.

Misströsta inte! Det här ska åtgärdas!! :)
 

Geggamoja

New member
Har ej upplevt någon seghet alls. Är dock inte inne så ofta - kanske 1-2 ggr / vecka men då surfar jag runt en del.
 
Top