Samåkning Kemora v29

Mitt resesällskap har tyvärr blivit tvungen att avboka Kemora så
jag har en plats över i bilen.

Jag kommer att åka dit med en VW-buss (en lång Caravelle) så det
finns plats för hoj och bagage.

Någon som är intresserad av en plats från Stockholm?

Jag nås på
email ingvar_olsson@comhem.se
eller telefon 0841012230.

Mvh,
Ingvar
 
Jag har fått napp vad gäller reskompis men jag har fått mer än ett svar
så om det är någon som letar så hör av er till mig så kan jag bedriva litet
koppleri...

Mvh,
Ingvar
 

TeddyTwoface

New member
Hej
om det är någon som inte bokat färja än så hör gärna av er, upptäckte just att man måste boka en hel hytt även om man är ensam. Har tänkt att åka Stockholm - Åbo lördag kväll 16/7 och retur fredag kväll 22/7.

Jag nås på anders850@hotmail.com.

Är det någon som har plats över i ett släp eller så så är jag inte svårövertalad heller faktiskt....

Anders Hjelm
 

Fjellet

New member
Hej
om det är någon som inte bokat färja än så hör gärna av er, upptäckte just att man måste boka en hel hytt även om man är ensam. Har tänkt att åka Stockholm - Åbo lördag kväll 16/7 och retur fredag kväll 22/7.

Jag nås på anders850@hotmail.com.

Är det någon som har plats över i ett släp eller så så är jag inte svårövertalad heller faktiskt....

Anders Hjelm

Jag har oxå bokat Stockholm - Åbo lördag kväll 16/7 och retur fredag kväll 22/7 med Viking Line. Åker hoj från halmstad eller Gbg.
Någon som vill samåka?
Thomas
 

beng-ha

New member
Jag har oxå bokat Stockholm - Åbo lördag kväll 16/7 och retur fredag kväll 22/7 med Viking Line. Åker hoj från halmstad eller Gbg.
Någon som vill samåka?
Thomas

Funderar på att åka, men vis av tidigare år tänkte jag se så att transporten funkar. Har du hytt att dela och i så fall finns även plats på ett släp om det är intressant ? (Får kolla så att det finns plats på färjan bara...)
/Bengt
 

Fjellet

New member
Funderar på att åka, men vis av tidigare år tänkte jag se så att transporten funkar. Har du hytt att dela och i så fall finns även plats på ett släp om det är intressant ? (Får kolla så att det finns plats på färjan bara...)
/Bengt

jag har en hel 2 bäddshytt men en plats ledig. jag kommer att köra från ljungskile lör morgon.
Thomas
 

beng-ha

New member
jag har en hel 2 bäddshytt men en plats ledig. jag kommer att köra från ljungskile lör morgon.
Thomas

Sorry, jag har varit borta några dagar, men var lite snabb på hanen...
Jag var inräknad i ett sällskap, så jag har resa ordnad visade det sig.
Ber om ursäkt. / Bengt
 
Top