"Roligaste cruisern" ?

Var jag du hade jag nog skippat det där med glidare, men smaken är som baken. Däremot är Bandit 1250 en väldigt trevlig bekantskap. För min del föll det på helt orimliga försäkringskostnader. Å andra sidan gör inte det så mycket för hondas CB1300 är snäppe bättre och dessutom snyggare. Kan du få tag i en röd och vit så blir jag avundsjuk på dig. :) Försäkringskostnaden är helt okej.

Har kört varadero i rätt många år och den älskades av mig men också av sambon som fortfarande prisar sittplatsen. Hon är inte så imponerad av MT-01 och dess passagerarutrymme. Varaderon är stor och tung men förvånansvärt kvick. Kanske lite lagom dock. MT-01 gillade du inte förstod jag men se til att provköra en i alla fall. Jag blev helt såld och hojen likaså!
Magnus
 

Pisken

New member
Nu blidde jag med "Kazuki VZtreak 1600" i sommar , men ska helt klart pröva både Trajja Thunderbirden , troligen en MT-01 (trots att dom är rätt anskrämliga , men gilla konceptet :) ) ... lätt pröva CB1300 å GSX1400 åxå ... samt besöka en H-D handlare och prova "the real stuff" vem vet det kanske blir en ny hoj igen (synd att man inte har råd med 2 eller 3 :rolleyes: )

Men det lilla jag prövade VZ1600 an så vart jag frälst (köpte ju den tillomed :p ) .....
 
Last edited:
Top