Riksårsmöte 2010

Mathias

Active member
Ok, jag och vår ordförande Mikael är anmälde till att befinna oss i Åre från torsdag kväll till söndag lunch.

Nu ska väll ordisarna sitta i möte hela fredagen och tydligen skulle det vara några utflykter, vissa till hoj någon till bil.
Vi avstår från att ta hoj upp då det tar för lång tid (när man inte har semester) men resan dit till hoj hade nog varit god.

Finns det någon som kan tänka sig att ta en passagerare på någon av turerna? Eller finns det lånehoj? I så fall släpar jag med mig kläder.

Annars får det bli bilturen.

Vilka mer ska dit?
 

vildkanin

New member
Tänk om SJ kunde ordna fram ett tåg man kan ta hojen med sig på. Det hade underlättat för oss som bor långt söderut, men som verkligen vill ha hojen med. Ett nattåg hade varit perfekt, så man kommer fram utvilad och redo för en dag bakom styret.
 

#46

New member
Grus/Endurotur!

Själv tänkte jag göra en liten tur på lördag förmiddag, före lunch:)
Grussprutarmaskin eller enduro blir det. Ev drar vi till crossbanan i närheten och svettas lite:D
Själva lunchen och biran efter årsmötet blir så mycket godare då!;)
Lätt fika medtages om vi inte får någon att köra med bil och serva oss.

Så är det någon mer som är sugen på att köra lördag? Ta med er grusgrejorna!!

Mvh Per
 

Hinkas

New member
Själv tänkte jag göra en liten tur på lördag förmiddag, före lunch:)
Grussprutarmaskin eller enduro blir det. Ev drar vi till crossbanan i närheten och svettas lite:D
Själva lunchen och biran efter årsmötet blir så mycket godare då!;)
Lätt fika medtages om vi inte får någon att köra med bil och serva oss.

Så är det någon mer som är sugen på att köra lördag? Ta med er grusgrejorna!!

Mvh Per

Det ser ju ut att bli fint väder... Jag kanske sätter mig på hojen och tourar upp och säger hej och sedan tourar hem igen... Beror på om jag blir tvungen att stanna hemma och sälja bil eller inte. Vore ju hemskt tråkigt att behöva stanna hemma bara för att ta emot en himla massa pengar...
 

A_C_E

Moderator
Kör mer än gärna

Tjenixen
lite långt att köra HOJ
Jag kommer upp på Tordag EMl
att ta med grusmaskinen på flyget går nog inte
även om man betalar övervikit:

Anders
 
Top