Rensa gästbok

Katarina

Helt okej
Hur rensar man ut i gästboken? Ja alltså rensa menar jag. Inte ha kvar en massa skräpmeddelanden som meddelar att man tagit bort inlägg, känns lite onödigt att ha den texten där. Kan man inte få ha den funktionen (om möjligt) att man kan rensa ut i gästboken och att inga skräpmeddelanden modell ”Det här meddelandet har tagits bort av XXXXX” lämnas kvar?

Annars får jag tyvärr belasta webmaster som annars har baken full att hjälpa mig rensa. :)
 

Swedie

Administrator
Personal
Inte riktigt tänkt att man ska massrensa, då gästböcker är ju till för att visa historik. Ska kika på det där om det går lösa det på det sättet ni önskar.
 

Katarina

Helt okej
Tack så hjärtligt, det vore guld om det går. :)
DearHunter: din gästbok var ju fint rensad, har du fått hjälp med det? :)
 

DearHunter

New member
Tack så hjärtligt, det vore guld om det går. :)
DearHunter: din gästbok var ju fint rensad, har du fått hjälp med det? :)

Meddelanden är som gäster eller fisk. Efter tre dagar börjar de lukta illa. Man måste rensa ... :D

Så Du undrar hur jag gjorde :confused::confused:? ha, ha.... it's magic manpower ;):D
 

Katarina

Helt okej
Snälla söta Swedie, kan du ta bort de onödiga inläggen i min gästbok är du snäll? Jag vet att du har häcken full och så men det vore gott om du tog bort ”Det här meddelandet har tagits bort av XXXX”. Och sen låter jag bli att rensa själv i fortsättningen.

Tack på förhand! :)
 
Top