Raderade inlägg

Ducatista

New member
Skulle vilja föreslå att kommentar med anledning ligger kvar efter raderade inlägg.
Nu försvinner även kommentaren när man raderar.

(För den som läser en tråd i efterhand kan det vara förvirrande med citering av eller hänvisning till inlägg som blivit raderade. Skulle man kunna se att ett inlägg blivit raderat och av vilken anledning kan man bli lite klokare. )

Marie

Banned
Skulle vilja föreslå att kommentar med anledning ligger kvar efter raderade inlägg.
Nu försvinner även kommentaren när man raderar.

(För den som läser en tråd i efterhand kan det vara förvirrande med citering av eller hänvisning till inlägg som blivit raderade. Skulle man kunna se att ett inlägg blivit raderat och av vilken anledning kan man bli lite klokare. )

Jag tror att det handlar om en felinställd parameter i forumprogrammet.
Vi hade samma problem i BMW-klubben, och trots att det påpekades några gånger fattade inte moderatorer och administratörer att det var på det viset, för de som var inloggade med funktionärsbehörigheter såg 'spåren' efter de raderade inläggen så som avsett var, men vanliga forumdeltagare såg dem INTE. Och fortfarande måste man vara inloggad i BMW-forumet för att se 'raderatspåren'.....

Jag tycker att du skall PM:a Swedie om det irriterar dig för jag tror inte att han är medveten om att samma fel finns i SMC-forumet OCKSÅ....