Wallfärder
New member
Hm, scramblers och äventyrstouring saknas med, fast de faller väl inom offroad antar jag. SM och Café hojar saknas med.
Ingen röstning från mig, får ju inte vara med.
Ingen röstning från mig, får ju inte vara med.
Hm, scramblers och äventyrstouring saknas med, fast de faller väl inom offroad antar jag. SM och Café hojar saknas med.
Ingen röstning från mig, får ju inte vara med.![]()
- Kategoring Triumph Spfrint (egen nyutnämndkategori) kan man ju inte heller köra omkring på eftersom den är anpassad till vänstertrafik och backspeglarna visar allt spegelvänt..(Sorry old-boy.)
Röstade Bushoj, vilket jag anser SuperDuken vara. Och oavsett pengar skulle jag inte välja en annan hoj om jag bara fick ha en.
För blandat åka; gata, "touring" (jag tourar aldrig i den rätta bemärkelsen), banåka osv så är sportig bus-fighter det bästa allroundalternativet för mig.
Hade jag däremot kunnat hålla mig med fler hojar obegränsat av ekonomi. Då hade det nog blivit typ KTM SMT 990 (touringaktig motard) för gata. Och ren banhoj/sporthoj för bana.
Men så fick man ju inte välja!
Ska försöka provköra en KTM SMT 990 så fort snön är borta
Man kan ju se på försäljning där får man rätt siffror.
Men detta sätt är lite roligare men det speglar bara dom
som är aktiva på forumet.
Detta kan man ju ha i minne när man läser inlägg.
Jag har en hoj som går att köra fort med,som går att köra långsamt med.Den gillar bana,den gillar distans,men inte så bra på grus.Så jag köpte en Offroad också..Så nu är jag rätt nöjd...
Hojarna för närvarande i min ägo är
FZ-1 SA, XT600E..