Rörkenbilder 2010-09-05

77mats

New member
:D:D:D:D:D

Haha, ja, det funkar nog! Blev många bra bilder för dig idag, på andra hojåkare också :rolleyes:
 

adrian_vg

New member
Snygga bilder!

Tror bestämt att min bästa profil är den där jag svänger bort från fotografen. Får jobba lite på mitt "fighting face" också, verkar det som... ;)
 

Muffin

New member
Snygga bilder!

Tror bestämt att min bästa profil är den där jag svänger bort från fotografen. Får jobba lite på mitt "fighting face" också, verkar det som... ;)

Förvara hojen i hallen i vinter så kan du öva framför spegeln :D
Vi får hoppas att det blir lite bättre uppslutning på nästa Rörken-knix så Mats kan försvinna i mängden (med sin solgula hoj :rolleyes:) och slipper känna sig så utsatt :D
 

adrian_vg

New member
Förvara hojen i hallen i vinter så kan du öva framför spegeln :D

Heh, frun kanske misstycker. Det var ett himla kiv när jag var tvungen att ta in Edwin i hallen förförra vintern och fixa en grej... :rolleyes:

Vi får hoppas att det blir lite bättre uppslutning på nästa Rörken-knix så Mats kan försvinna i mängden (med sin solgula hoj :rolleyes:) och slipper känna sig så utsatt :D

Kände han sig utsatt? :D
 

Muffin

New member
Ha ha! Jag inte fått några klagomål, bara nån fin liten hint om att han fastnar på väldigt många bilder. Sorry! Det var inte meningen att hänga ut någon :eek:

Så du är en så dålig förhandlare att du inte ens kan få frugan att lyda? Man ger lite och man tar lite mer, enkelt :D
 

adrian_vg

New member
Så du är en så dålig förhandlare att du inte ens kan få frugan att lyda? Man ger lite och man tar lite mer, enkelt :D

Jag förhandlade aldrig. Drog in Edwin medan hon var borta några dagar på nåt läger med jobbet, men hann inte klart innan hon kom hem. :rolleyes:

Skulle ha hunnit klart om jag inte hade behövt tina upp den jämrans motorcykeln först... :cool:
 
Top