Rörken 2010-07-12

adrian_vg

New member
Justa bilder!

Du råkade inte få med nån bild på en instruktör i blå grupp på en svart Honda VFR? :D
 

Hoke

New member
Sorrin, om du gått och kramat henne lite innan så kanske du hade kommit på bild din attentionboy!:p
Annars verkar bara de vackraste ha dokumenteras:D

Tack för bilderna Muffin!
(vilken tur att det inte var tjejkurs idag, då hade vi kanske inte fått några bilder)
 
Last edited:

adrian_vg

New member
Sorrin, om du gått och kramat henne lite innan så kanske du hade kommit på bild din attentionboy!:p

Man kan väl inte gå omkring och krama om alla på knixkörningarna heller. Speciellt inte denna värme... :rolleyes:

Inget fel med att vilja vara linslus. Det är dessutom bra i utbildningssyfte. :D

Annars verkar bara de vackraste ha dokumenteras:D

Om du menar din Versys, måste du gå på droger... :p
 

Muffin

New member
Ingen VFR tyvärr, däremot en instruktör som står och flummar utan hoj ute i gräset :D Jag tror ni får fokusera lite bättre nästa gång, många som blev oskarpa i konturerna :rolleyes: Hittade en till VFR-bild från förra veckan dock, den slängde jag upp ;) Det kan ju faktiskt vara smart att säga till INNAN om man har önskemål. Då kan jag i alla fall försöka få med dig även om jag inte kan lova att du blir skarp i kanterna :p
 

Peter1980

New member
Stiligt!

Skönt att det bara blev bilder på högersidan!

Men jag har redan limmat ihop vänstersidan på min självvältande hoj, så nästa gång är det okej oxå :)
 

adrian_vg

New member
Ingen VFR tyvärr, däremot en instruktör som står och flummar utan hoj ute i gräset :D

Låter som jag som satt och kokade i värmen och försökte hitta fel i deltagarnas körning. :rolleyes: :D

Det kan ju faktiskt vara smart att säga till INNAN om man har önskemål. Då kan jag i alla fall försöka få med dig även om jag inte kan lova att du blir skarp i kanterna :p

Visste inte att fotograferna gjorde önskemål. Men tack. Ska trakassera alla fotonissar i fortsättningen. ;)

Edit: Förresten, är det ok att lägga upp VFR-bilderna på mitt eget ego-galleri? Samlar på bilder på mig själv och viffern samt vfr-forummedlemmar. Fotograferna får alltid full kred för bilderna förstås.
 
Last edited:

Muffin

New member
Jag räknar mig inte till fotograferna så jag ska inte tala för någon annan :) Mina bilder får du gärna använda.
/Anna
 

Muffin

New member
Nu så finns där en 996 oxå :) Den var så väldigt blank, därför fick den inte vara med. De andra kan ju bli avundsjuka ;)
 
Top