Oskulden 2010

Bikefia

New member
Min första tur blev av ikväll, tack vare far min som behövde komma hem från verkstaden efter att ha lämnat in sin mc.

Vad Ovan jag kände mig :S Har inte kört på typ ett halvår.. Kör heller inte bil resten av året. Blir att åka ut på nån avskild plats o träna nästa gång. Fick en liten skur på mig på hemvägen men det var ju inte kallt alls ändå :) Härligt!

Blir nog att ta hojen till jobbet snart :)

Se upp för grushögarna i Ekholmen Linköpingsbor :p

dexxent

New member
Igår skedde det otroliga, äntligen första hojjturen från garaget i Sthlm till hemmet.

Mein gut! keine snell fahren :cool:

SuperRetard

New member
Jag fick första turen i fredags 26/3. Dock inte på nån av de egna hojarna, utan under provkörning av Triumph 675. Riktigt sweet kändes den, galet snabbsvängd initialt iaf, var inte riktigt läge att testa några hårdare manövrar på 3 gradig blöt asfalt. Men har iaf bokat så att den ska få provköras på bana längre fram. DET ska bli intressant!

Körde iofs både Dukken och CBRen i garaget för att låta motorerna gå lite varma redan i januari, men det känns inte som att det räknas riktigt!

Jari69

New member
Första turen 25/3 och den blev 135km i mulet och +3c.. :cool:

Det blev två turer till i påskhelgen och är nu uppe i totalt 875 km, så här långt.. :)