Oseriös mc-handlare

Carnivore

New member
Jag skulle påstå att något lite mer och kraftigare måste göras och inte bara prata med Piaggio, när jag själv gick omkull med min hoj så ville Folksam köra den till MC-shopen direkt, jag fick övertala dem om att jag tyckte Honda City var ett bättre val... det tog lite argumenterande men till slut gick det vägen.

Så om de är så värdelösa som tråden här speglar så är det inte bara Piaggio man behöver prata med.

Maximilian

New member
Hej, vad synd att ännu en hojåkare får sitt tålamod förstört av mc-shopen! Det var två år sen jag var i kontakt med dem. Alltså dags för oljebyte igen, denna gång på annan verkstad. Där upptäcker de att MC-shopen har fixat gängpaj på oljepluggen, så den går inte att skruva i igen efter man fått ut den. Sen har de även återanvänt de gamla packningarna till topplocken, och det är inte mycket som håller tätt.
Detta tog dem alltså 2 och en halv månad och 7 besök för mig i butiken att lyckas med! Vet de ens vad fackmannamässigt är? Man blir ju sur. Dom borde tvångskonkas eftersom dom konstigt nog inte lyckats själva än.

Hudik

Skriver helst inte
Nu har det snart gått ett år sedan första inlägget, hur gick det med detta?

Blev det någon lösning på problemet?