Ordning på håret

Koljo

New member
Mina vänner....

Jag fann mitt kall med en Hyvel... Sen, var jag såld... hi hi!!

Sen, lite handcremé och vips så är det svårt att se om man har hjälmen på sig eller ej, när solbrännan har gjort sitt...

Risk blir att man ser ut som en "övervintrad bortglömd golfboll" under vintern... Hm!

Men, se vackert hår på en MC-brud som "fladdrar" i vinden....
Inte fel... Klart MC-säsongs tecken, säkrare än humlor.... :D

Billigare och mer miljövänligt.... Kanske en tom hushållsrulle, såna som man får göra på "dagis"... Kunde man sitta och knåpa ihop under mörka vintertimmar på en MC-klubb, i väntan på "varmare tider".... hi hi!!:D :D

Nå väl... ursäkta skämtet... Flög ut lite.... Ses i sommar...

Petra

Super Moderator
Mina vänner....

Jag fann mitt kall med en Hyvel... Sen, var jag såld... hi hi!!

Sen, lite handcremé och vips så är det svårt att se om man har hjälmen på sig eller ej, när solbrännan har gjort sitt...

Risk blir att man ser ut som en "övervintrad bortglömd golfboll" under vintern... Hm!

Men, se vackert hår på en MC-brud som "fladdrar" i vinden....
Inte fel... Klart MC-säsongs tecken, säkrare än humlor.... :D

Billigare och mer miljövänligt.... Kanske en tom hushållsrulle, såna som man får göra på "dagis"... Kunde man sitta och knåpa ihop under mörka vintertimmar på en MC-klubb, i väntan på "varmare tider".... hi hi!!:D :D

Nå väl... ursäkta skämtet... Flög ut lite.... Ses i sommar...

Koljo min vän, va du är kreativ!

Kan du inte pilla ihop en sån, dekorerad med lite paljetter och glitter, och sen kasta upp lite bilder så vi får se hur fin du blir i den.

Spara ut en "Pontare-tofs" i nacken så slipper du klistra fast pappersrullen direkt i svålen. :D

Åh phy, det var nåt av det jävligaste jag sett! :eek:

Äsch va inte så blygsam. Erkänn att du gillar den skarpt ;)

Koljo

New member
Koljo min vän, va du är kreativ!

Kan du inte pilla ihop en sån, dekorerad med lite paljetter och glitter, och sen kasta upp lite bilder så vi får se hur fin du blir i den.

Spara ut en "Pontare-tofs" i nacken så slipper du klistra fast pappersrullen direkt i svålen. :D

Javisst, sen fastnar fingrarna runt rullen man står ute och skall få bort limmet med medel ute, för det luktar sååå.... Dörren går igen och man ÄR utlåst...

Det börjar snöa, börjar rusa runt för att leta upp en nyckel, under tiden ringer grannen efter "Psyk" och rapporterar om en virrig snögubbe som bränt sig på en "doppvärmare"....

Tack för det... Nähä, fröken... :D

Roligt skall vi ha... Men, då vill jag åsså vara mé....:p

Trevligt att läsa från er.... Krama om gänget i Dálá.... Är "Klysen" fortfarande trött på "gröt"?? Hi hi.....:D