Onebike.se - någon som har handlat hos dom?

IvanBoring

New member
Har inte handlat där själv men de får bra recensioner på Google och Trustpilot. Däremot blir jag alltid lite skeptisk när man inte har en fysisk adress angiven på sin hemsida. Dessutom går det angivna telefonnumret på hemsidan till en privatperson i centrala Uppsala. I mina ögon verkar det då som det är en person som plockar hem prylar efter hand som folk beställer.

Nu behöver detta inte betyda att det är dåligt utan det kan säkert funka bra.
 
Last edited:

Stefan Sacak

New member
Hej!

Beställde ett Dainese underställ. Hade inte min storlek hemma så beställdes från Italien och jag fick på lovad tid. Trevligt bemötande i telefon. Handlade på KLARNA. Se varan först betala om nöjd. Inga pengar ute i onödan.
 
Last edited:

anders r

Member
Jag köpte ett helställ för +10000 kr via dem och är nöjd med bemötande och leveranstid mm(iofs 2018).
 

Cilvertown

New member
Jag beställde hjälmen. Något gick snett vid första försöket (tekniskt strul). Fick snabbt svar från Onebike, beställde på nytt, fick återkoppling och leverans dagen efter. Strålande! Dessvärre hade jag vid det senare försöket lyckats missa att ändra storlek och fick hem en XS istället M. Mailade Onebike som instället ringde upp mig och löste problemet under helgen och jag har nu en storlek M hemma. Services var utöver vad jag från början hade förväntat mig. Personen som driver företaget och hans bror har tidigare under många år arbetat på ett känt ställe i Uppsala som säljer mc-kläder. Tack för alla tips i tråden. Kan verkligen rekommendera Onebike.se
 
Last edited:
Top