Nr 1/10

Maru

New member
Härligt med ett nytt nummer när solen står som lägst.. :)

Lite funderingar som dök upp när jag läste.

Det står att om jag betalar in medlemsavgiften före 31/12 får jag beställa SMC-tröjan...men det får jag väl på årets(2009) medlemskap också, eller?

Kunde ni inte lockat med en liten rabatt på tröjan, säg 30% för de som betalade in snabbt?

Sen provkörningen av speed triple.....SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA Triumph, behåll nuvarande sitthöjd så vi normallånga också har en streetfighter att åka på. Jag hoppas innerligt att inte den typen av hoj går samma väg som supersportmaskinerna, som verkar bli kompaktare och kompaktare för varje år.
Glädjande och se är att även Aprilia med sin Shiver hittat oss lite "högre upp".

Fler hojjar för oss välväxta... :D

Tack för intressant läsning, det värmer! :cool:
 

A-LiNe

Moderator
Hej,

Eftersom SMC-tröjan produceras efter order så kommer bara de ordrar som kan bekräftas med ett betalt medlemsskap för 2010 gå iväg för tillverkning. Alltså, en beställning ska matchas mot ett betalt medlemsskap för 2010.

Hoppas att det var en bra förklaring :)
 

Maru

New member
Hej,

Eftersom SMC-tröjan produceras efter order så kommer bara de ordrar som kan bekräftas med ett betalt medlemsskap för 2010 gå iväg för tillverkning. Alltså, en beställning ska matchas mot ett betalt medlemsskap för 2010.

Hoppas att det var en bra förklaring :)

Mycket tydligt. :) Fast en liten rabatt kunde man fått ....blir ju en reklam-pelare åt er...;)
 

OH-

Member
Mycket tydligt. :) Fast en liten rabatt kunde man fått ....blir ju en reklam-pelare åt er...;)

Eftersom det är en engångstillverkning så är ju rabatt lätt ordnat! Det är bara att köra på i bästa "lågpris"-affär-stil : Sätt ett högre pris (som aldrig är tänkt att användas) och reducera sen ner det till ett "special price only for you Sir" med rejäl rabatt.

Med andra ord, i det här fallet finns inget ordinarie pris att ge rabatt på.
 

Aki

New member
jag undrar hur det gått med korsordstävlingen, jag la ner rätt mycket själ i mitt bidrag. *Hoppas man vinner!*
 
Top