Mittsverigebanan -09

HighfidelitY

New member
Ja, jag har kollat lite på filmerna som jag tar med till Jocke på fredag. Men det blir nog en film för fågelskådare, du kör ju så förbannat mycket på bakhjulet att allt man ser är blå himmel, moln och nån mås!!!

Hmmm... Jag har ju knäckt extra på Mitt i naturen så det kan ju passa! :D
 

#46

New member
Har du sett att du kör snyggare på fruns hoj än din kraschade värstingbumse:p

Per

Ja, jag har kollat lite på filmerna som jag tar med till Jocke på fredag. Men det blir nog en film för fågelskådare, du kör ju så förbannat mycket på bakhjulet att allt man ser är blå himmel, moln och nån mås!!!

;)

Men jag vet att Jocke får ihop nåt coolt av det i allafall! ;)

Och Nicklas, du får väl gasa mera i kurvorna så du hinner in i bild nästa gång de tar bilder på mig då jag skrapar knä. (Men tänk på säkerhets avståndet, på Kemora skrapade jag mer än bara knä!)
 

Fredrik H

New member
Det blev ju en helt fantastisk kurs...
Jag hade fantastiskt roligt nästan hela helgen, lite svårt att fokusera och hålla skärpan uppe efter lunch på söndagen. Men det skyller jag enbart på regnet som inte ville ge sig. :mad:

Tyckte det kändes lite trångt på banan på första paset på fredagen men sen blev det liksom bara gott om plats?? vet inte vad som hände men jag upplevde det inte som att vi var för många ute samtidigt.

Tack till alla instruktörer, depå personal med flera.
Speciellt tack till Niklasinorr som bjöd på snygga sladdar in i chikanen och dessutom fixade till framfjädringen på min hoj. Det blev mycket bättre.

Vi ses på en annan kurs.
// Fredrik
 

roffe_s

Active member
Äh, lyssna inte så mycket på gnölpellarna med Hitlerkälkar, österrikiska bergsgetter eller sushitrålare, jag är glad att Du spenderat några megapixlar "on another chap from the British Gentlemens Club, driving a real sportbike from the distinguished side of the channel":)

Nu är jag skyldig Dig ännu mera filmtid...

Nu har jag lagt in 120 bilder från lördagen, de flesta tagna i högern ut på start o mål.
 

Syster-Tysk

New member
Ja...

Har du sett att du kör snyggare på fruns hoj än din kraschade värstingbumse:p

Per

Tror jag det, när man kör den är man ju ute på touring! Man sitter skönt och avslappnat och lägger ständiga 01:07min runt banan, utan att ens försöka.

När man kör min hoj så kräver kolfibret att man måste försöka och ALLT blir SÅÅ fel!

Nu är målet att överföra snyggheten och den avslappnade känslan från Marias hoj, och sammanföra det med race-putten på min hoj.

/J
 

2x3m

New member
Hjäp! Jag håller på med utvärdering av kursen och då jag har ett minne som en guldfisk kan jag för mitt liv inte komma ihåg vad "Stålis" heter :eek:
någon som kan fräsha upp mitt minne?
 

Avarage

New member
Hjäp! Jag håller på med utvärdering av kursen och då jag har ett minne som en guldfisk kan jag för mitt liv inte komma ihåg vad "Stålis" heter :eek:
någon som kan fräsha upp mitt minne?

Japp det kan jag....


:D



... Daniel Häggstål

Mvh!
// Niklas
 

Gunsan

New member
Du menar de flesta tagna på Gunsan?:D

Phu äntligen fick även jag vara med på bild, för de andra fotograferna har inte knäppt något på mig, fast jag har bytt ut min rosa kruka till en ny rosa rackare...

Tusen tack Anders

Jepp jag hostar och låter som en riktig lungpatient just nu, har dock inte drabbats av Per-syndromet.
 
Top