Misslycat försök att köpa GPS via Dustin

BMW R90s

New member
Gjorde ett försök att köpa en TomTom GPS via Dustin som annonserar
på SMC hemsida.
Efter en månads väntan så annullerade jag min order till Dustin.
Köp direkt av TomTom fungerade dock utan anmärkning.
Dustin kan alltså inte leverera så undvik deras lockannons!!
 

Johan Ström

New member
Gjorde ett försök att köpa en TomTom GPS via Dustin som annonserar
på SMC hemsida.
Efter en månads väntan så annullerade jag min order till Dustin.
Köp direkt av TomTom fungerade dock utan anmärkning.
Dustin kan alltså inte leverera så undvik deras lockannons!!

Hej!
Tack för inlägget. Bra att veta när något inte funkar.
TomTom har problem med att få fram produkter p g a Covid-19. Efterfrågan på deras GPS:er är mycket större än tillgången. Om det är detta som faljerat hos Dustin vet jag inte. SMC har en deal med TomTom. Det är TomTom som annonserar på SMC:s sida. Dustin är leverantör åt TomTom. Någon kontakt med Dustin har vi inte. Men, självfallet ska jag ta kontakt med TomTom och påpeka faktum. Det låter inte som om du är nöjd med bemötandet du fått av Dustin. Detta missnöje stänker naturligtvis också på TomTom och på SMC. Så ska det inte vara.
Tack åter igen för påpekandet. Jag ska ta kontakt med TomTom i ärendet.
Ha en trevlig hojsommar!
Mvh Johan Ström
Medlemsrabatter SMC
 

Alexander76

Member
Detta har i princip ingenting med orginalfrågan att göra men jag vill bara förmedla hur otroligt vansinnigt bra det är med kombinationen sjysst mobilhållare + google maps.

Jag ser egentligen bara en nackdel mot dedikerade GPS:er och det är användning med handskar på. Och sen så vill man egentligen ha en så stor skärm som möjligt och man kanske inte vill ha en så stor mobil.

Okej det finns helt klart fördelar med en gammal hederlig Tomtom hehe, men undersök iaf möjligheterna med mobilhållare - själva kartorna är bättre och får du till det så sparar du tusentals och åter tusentals.
 

BMW R90s

New member
Detta har i princip ingenting med orginalfrågan att göra men jag vill bara förmedla hur otroligt vansinnigt bra det är med kombinationen sjysst mobilhållare + google maps.

Jag ser egentligen bara en nackdel mot dedikerade GPS:er och det är användning med handskar på. Och sen så vill man egentligen ha en så stor skärm som möjligt och man kanske inte vill ha en så stor mobil.

Okej det finns helt klart fördelar med en gammal hederlig Tomtom hehe, men undersök iaf möjligheterna med mobilhållare - själva kartorna är bättre och får du till det så sparar du tusentals och åter tusentals.
Och med mobilen kan välja typ av vägar? Slingriga, undvika grus?
Kollade på turistvägar enl goggle ,det var då inte på något sätt turisvägar.
 
Top