Medlemskort på knix??

Pledians

New member
Har läst på hemsidan att man får rabatt på en knix körning om man är medlem i smc och visar upp medlemskortet på plats. Grejen är att jag har aldrig fått något medlemskort från smc, endast ett e-post som bekräftar att jag blivit medlem med ett nummer. Kan jag ta med mig numret till körningen för att bevisa att jag är medlem?
 

SGM

Moderator
Har läst på hemsidan att man får rabatt på en knix körning om man är medlem i smc och visar upp medlemskortet på plats. Grejen är att jag har aldrig fått något medlemskort från smc, endast ett e-post som bekräftar att jag blivit medlem med ett nummer. Kan jag ta med mig numret till körningen för att bevisa att jag är medlem?

Är det inte lättare att ringa kansliet i Borlänge och fråga efter medlemskortet? :) ...och jag kan inte tänka mig att man skulle krånga vid inskrivningen på knixen om du kan styrka medlemsskap med ett brev från SMC.
 

Hansi

Skrivit för mycket
Det vanliga är väl att det kostar 300:- för icke-medlemmar och 200:- för medlemmar. Åtminstonde här i stockholm.

Och vissa banor har eller har haft varianter på att man får en gratis körning efter 10 betalda körningar på valfri bana, eller till och med gratis körning resten av säsongen efter 10 stämplar på just den banan.
 

Babs

New member
Har läst på hemsidan att man får rabatt på en knix körning om man är medlem i smc och visar upp medlemskortet på plats. Grejen är att jag har aldrig fått något medlemskort från smc, endast ett e-post som bekräftar att jag blivit medlem med ett nummer. Kan jag ta med mig numret till körningen för att bevisa att jag är medlem?

Hej
Hör av till mig via PM eller mail med ditt medlemsnummer, så ska jag ordna till ett medlemskort till dig ASAP.

Hälsningar
Babs

babs@svmc.se
 

Peter1980

New member
Är du säker på att du inte fått något?
Det kommer tyvärr lite anonymt så det är lätt att missa.

Har för mig att mitt följde med någon tidning och en liten handbok och själva medlemskortet satt klistrat på ett papper som såg ut som reklam för något.
 

Babs

New member
Har du fått MC Folket nr 3/11??

Ja, då har du också fått ditt medlemskort.

För att spara portokostnader så skickades medlemskort, SMC Boken, ev distriktsbilgor samt MC Folket nr 3 i samma försändelse.

Om någon missat medlemskortet i ivern att läsa tidningen, så hör av dig till kansliet, tel. 0243-66970, e-post info@svmc.se så skickar vi ett nytt:)

//Babs
 
Top