Medlemsavgiften!

Katarina

Helt okej
Hur sjutton ska jag kunna betala medlemsavgiften? OCR-numret stämmer nämligen inte.
Okej, då tar vi det andra alternativet då; skriva in medlemsnr och ocr-nr manuellt men icke, fakturan kräver ett OCR-nr.
Ja ja, nytt försök igen, kanske jag skrev nån siffra fel eller nåt men jag får återigen felmeddelandet ”Längdsiffran i OCR-numret stämmer inte.”

Jag som ville betala, hur gör jag när inte OCR-numret är rätt på fakturan och det inte går att meddela vem som betalar på annat vis..?

Säkert fel ställe att fråga men fler kanske har samma problem?

Tacksam för svar, jag är medlem nr 277574.
 

Galne Dansken

Administrator
Personal
Hej,

idag är SMC snabbara än banken ;)

tyvärr var vi snabbare på SMC än banken. Sålunda, har man i dag måndag d. 10/12, problem om man betalar med OCR, eftersom att banken först har detta aktiverad från och med tisdag d. 11/12.

Dvs. att är man snabb på betalingen, bl. a för att få en Easy Rider DVD - känns det som att man tabbar bort sin chans - men, så är det inte.
Vi kommer hursom helst att lotta ut 300 filmer bland dom 3.000 första som betalar.

Har du frågor går det bra att ringa oss på kansliet..

(som sagt från tisdag ska det fungera enligt banken )
 

Katarina

Helt okej
Tack, då försöker jag igen morgon och det var inte för att få filmen utan jag brukar stöka undan mina räkningar direkt som de kommer så är jag av med dom på en gång. :)
 

Maria Nordqvist

Super Moderator
Hälsningar från banken: Nu äntligen fungerar det i Internetbanken att betala in medlemsavgiften enligt utsänd avi.

Observera dock att om du betalar via din internetbank skall inte OCR-betalning väljas, om detta val finns. Välj istället annan betalning, t ex meddelande. Viktigt också att du anger det referensnummer som står på din avi som fakturanummer/OCR-nr. Vid problem vänligen kontakta kansliet 0243-66970.
 
Top