MC bilder på min vägg

Kjell.K.

New member
Tack. Jag ser att en av er har Carlo Guzzi som avatar. Den "lite" suddiga bilden är en 50-tals Triumph Tiger. 50-tals Monark Blue arrow. Indian 20-tal. Guzzi V-8 racer -50-tal och några 70-tals Guzzi V7, den med röd ram är tidig och eftertraktad. Och så fyra Guzzi 80-tal, där den vita är lika dan som jag haft, Le mans. Och skam att säga, men jag har skrivit lite på tapeterna. :rolleyes:
 
Last edited:

Ballhead

New member
Jag ska åka in till en Gallerix butik med en bild på min hoj, och be dom göra en canvastavla. Det blir fint i vardagsrummet :)
 

JBG

New member
Tapet 2,20 hög 3,20 bred.

18269654.jpg
 

Mimmi

New member
Visst var...

... den god! Och jag fick många trevliga kommentarer om den också:)

För det var nämligen jag som fyllde;)
 

Catman

Just for the fun of it...
måste få inflika i ämnet.
Har precis gjort färdigt toaletten nere i källaren.
Såhär blev en av väggarna:

toa25.jpg
 

Niklasinorr

New member
Mitt garage

Bilden tagen av CSS:s proffsfotograf, printad på bannervinyl, 3x2 meter, grym kvalla. Monsterprinter på jobbet, tog 11 minuter att få ut den:)
 

Leif H..oj

New member
Läckert!

Nu bidde jag nyfiken!

Hur får man en bild som tapet? Vilka fixar att tillverka en sådan tapet? Hur högupplöst måste bilden vara? Och, den obligatoriska frågan, -är det dyrt?

....å om du tänker använda nån av mina äventyrsbilder på dig själv....då ska mitt namn stå med 18 cm höga bokstäver och ett copyright. Ring t.ex. Lofoto här i stan och kolla vad dom kan göra.

Det vore väl sjysst att få vakna varje morgon och se MITT namn mitt i tapeten :D:D:D:D:D
 
Top