LYSSNA: MC-snack i Radio Guld - Sundsvall

Avarage

New member
Coolt! :D

Peter Janulf (hmm, var efternamnet rätt) gör, japp gör för jag lyssnar live fortfarande) en mycket bra presentation! All heder!

Mvh!
// Niklas
 
Last edited:

Leif H..oj

New member
Coolt! :D

Peter Janulf (hmm, var efternamnet rätt) gjör, jagg gör för jag lyssnar live fortfarande) en mycket bra presentation! All heder!

Mvh!
// Niklas

Ja visst är han bra på att uttrycka sig. Journalisten är också bra och inspirerande.

.... och visst har vi bästa musiken i Sundsvall....

- Leif
 
Last edited:

Leif H..oj

New member
Bra men inte bäst! ;)

Hur många lyssnare når utsändningarna till ung.?
Är det enbart en Internetsändning? Då behöver du inte svara för då når den ju världen om man så vill!

Mvh!
// Niklas

Jag fick info från radiostationen m.a.a. frågan. Radio Guld är en s.k Oldieskanal. Musikutbudet är gamla hits vars åldersgräns är 20 år och äldre. Undantaget är Danskväll på torsdagskvällarna. De har ungefär 15.000 lyssnare per dygn (i vanliga FM-radiomottagaren) och är med det Sundsvalls tredje största radiostation, faktiskt större än P3. Tillståndet sträcker sig över cirka 6 mil vilket innebär att Sundsvall, Härnösand och Timrå är de stora tätorterna, men de hörs faktiskt riktigt bra även nedåt Hudiksvall (vid bra väder Iggesund).
Webblyssnandet ökar. Det märker man på alla emejl, men tyvärr har de ännu inte någon riktigt tillförlitlig mätmetod för att få korrekta siffror på hur många som lyssnar. Bedömningen är 1.500 unika besökare per vecka på webbplatsen.
................................................
Tack Radio Guld för detta!
- Leif
 

Leif H..oj

New member
Liveradio från Victoryhoj i Sundsvall

Radio Guld i Sundsvall är med igen
Världspremiär!!!!!!!!!!


En av sveriges bästa mc-dagar arrangeras lördag 30 maj
med 500-700 hojar i kortege å utställningar på torget
samt världsrekordtävling i fika.
Se Västernorrlands forumkalender för detaljinfo.


På Motorcykelns dag, den 30 maj, blir Radio Guld
den första radiostationen i världen att sända liveradio
från sadeln på en Victoryhoj!

Frida ger sig av på jungfruturen kl. 12 och Mattias
följer henne direkt från studion. Välkomna att lyssna i hela världen.
Kanske Frida kommer till SMC-tältet också.

Sändningen kan du följa från kl 11:30.

Lyssna här 30 maj!
 
Last edited:
Top