Lands End i England. Resan dit och tillbaka.

sannybo

Member
Nu är årets semesterresa avklarad och man är hemma igen.
Denna gången åkte jag så långt söderut man kan komma på det Engelska fastlandet, Lands End.
Nu är alla delar av den Brittiska ön avklarad, undrar om man ska börja om med Skottland igen nästa år?
Välkommen in på min hemsida för att kolla runt på bilder och läsa lite om årets resa.
http://Sanny.one
 
Last edited:

Jämten

New member
Ville bara tacka för att vi får ta del av dina fantastiska bilder med informativ text.Ett fint arbete du lagt ner som vi andra får ta del av.Måste varit en underbar resa.Tack än en gång.Hälsningar JÄMTEN Oxelösund.
 

SuperT

New member
Instämmer med föregående talare. Mycket fina bilder och text. Kommer att läsa och titta flera gånger.
MVH SuperT Örebro.
 

sannybo

Member
Tackar för berömet. :eek:
Jo, det var verkligen en underbar resa, med många goa vägar och en otrolig natur.
Sen blir det ju inte sämre av alla härliga bikers man möter när man är ute och åker själv.
Har ju åkt själv nu ett antal år och det är verkligen något som jag kommer att fortsätta med.
Att ta hand om sig själv och inte ha någon/några andra att ta hänsyn till, är tydligen min melodi.
Alla resor gör jag ju inte själv, men själva "huvudresan" kommer jag nog fortsätta med att åka solo.
 
Top