Långa byxor?

gundj

New member
Är 195cm och kring 92-94kg beroende på dagsformen :)
Jag letar med ljus och lykta efter textilbyxor i god kvalitet och till rimligt pris som är långa nog i benen.
Jag har ett par tunna sommarbyxor som är toppen, men dom köpte jag för länge sedan o modellen finns inte i kraftigare textil.
Nej, jag är (ännu) inte beredd att betala vad ett par Rukka kostar, verkar vara enda som är långa nog i benen.

Ska det vara så här, ska det det, va?
 

Mimmi

New member
Hej!

Jag har för mig att jag vid läsning av Handelsbodens katalog sett att de i vissa modeller har långa varianter att erbjuda.
 

gundj

New member
Är det någon som känner till Bering och / eller Richa som fabrikat?
Scott är oxå okänt kvalitetsmässigt för mig, men dom brallorna verkade ju vettiga.
Tack för tipsen!
 

MiaSyrra

New member
Är 195cm och kring 92-94kg beroende på dagsformen :)
Jag letar med ljus och lykta efter textilbyxor i god kvalitet och till rimligt pris som är långa nog i benen.
Ska det vara så här, ska det det, va?
Jag har ett par byxor liggande som du kan få billigt. Det är i camouflage färg svart-grå. mp-asu bullet 2. Finns på nätet om du vill se katalog. Längd i innerben 90 cm. Ställbar i midja med kardborre max 115 cm runtom. Helt vattentäta med knä och höft skydd. Pris 500,- finns i Helsingborg.
View attachment 4619
 

gundj

New member
Njaeee, inte min stil riktigt :)
Men jag är rysligt nöjd med dom jag tog hem från Polo, har hållit mig varm och torr under ett par rundor nu.
Och det blir nog en sväng till i kväll, praktiskt med övningskörande barn, då har man en bra ursäkt att rymma en stund.
 

gundj

New member
Ja, jag köpte L-long.
Dom är justerbara i midjan en aning.
Jag är nöjd med köpet efter första säsongen.
Har hittat att RevIt http://www.revit.eu/ har långa byxor, man kan beställa olika storlek jacka o byxa om man vill ha skinnställ.
 
Top