Länkar till det mesta...

Koljo

New member
GPS fästen Touratech

De har för övrigt lite av varje, äventyrsutrustning till MC åkning mm

Tack!

*Skrattar*... Köpte själv ett låsbart "GPS-fäste" hos dem och glömde titta här om man hade lagt dit den info på punkten #3...

Ja jisses... Tur att det finns fler ögon här som ser vad som saknas...:D

Hadé gott!!
 

brunkullan65

New member
vintertäcke

vet du var man kan få tag på vintertäcke till en liten Yamaha 250 cc? Gärna via nätet. Annars i Östersund eller Övik.
Jag är ny inom det här gebitet så jag har mkt att lära:eek:
 

Koljo

New member
vet du var man kan få tag på vintertäcke till en liten Yamaha 250 cc? Gärna via nätet. Annars i Östersund eller Övik.
Jag är ny inom det här gebitet så jag har mkt att lära:eek:

Hej!

Har vart mycket jobb...

Svaret på din fråga:

Ingångsvärden, som man tyvärr får anta, så därför svarar jag så här:

Inomhus i garage:- Kika på Biltemas kapell, de har till ganska så "smått", (gör inget om det är lite för stort, bra att ett par filtar får plats mellan MC:n och kapellet).

Utomhus:- Inte att rekommendera, (har sett att man har satt träskivor på sidan av hjul, för att skydda från värsta snön...Eller bara lämnat den ute helt "naken"...).

- Man kan ju köpa billiga filtar på IKEA, för att lägga över MC:n under kapellet...?

Lycka till!!
 
Last edited:

Koljo

New member
Jahapp!

Snart får man se om SMHI har rätt i att den 1 april, så skall våren ha kommit upp till Upplands bredgrader... Vi får väl se...

Allt är klart och "trixade till" lite annat nytt och ändrade ordningen, så att det kan hittas lätttare vad ni söker efter...

Simma lugnt, snart så drar vi... :D
 

Ove 60+

Active member
Inomhus i garage:- Kika på Biltemas kapell, de har till ganska så "smått", (gör inget om det är lite för stort, bra att ett par filtar får plats mellan MC:n och kapellet).

:confused: Vaddå? Filtar och kapell inomhus? Räcker väl med något skynke som dammskydd om det ska vara något alls. Risk med att lägga på för tjockt är att de små mössen, som tycks kunna ta sig in överallt bygger po i dynan eller liknande. :(
 

Koljo

New member
:confused: Vaddå? Filtar och kapell inomhus? Räcker väl med något skynke som dammskydd om det ska vara något alls. Risk med att lägga på för tjockt är att de små mössen, som tycks kunna ta sig in överallt bygger po i dynan eller liknande. :(

Exakt!

Med korrekta ingångsvärden, så tar man bättre beslut tillsammans med erfarenhet... :D
 
Top