Kursen med stort K Kemora 2011!

R5+1

New member
När kommer bilderna?

Stod ju på nåt papper (schemat?) man fick att nån skulle agera fotograf. Såg också en filur kuta runt och leka paparazzi.
Finns nog en hel del fler bilder också, tagna av deltagare själva. Bra med en tråd där alla kan lägga upp sina alster, både här och på SH såklart.
 

#46

New member
När kommer bilderna?

Stod ju på nåt papper (schemat?) man fick att nån skulle agera fotograf. Såg också en filur kuta runt och leka paparazzi.
Finns nog en hel del fler bilder också, tagna av deltagare själva. Bra med en tråd där alla kan lägga upp sina alster, både här och på SH såklart.

Hej!

Jo tyvärr måsta vår bokade fotograf Sverker hoppa av i sista sekunden:(
Men Ricken o Petra fotade med Mc-Flokets kamera. Och Niklasinorr fotade en del!:)
Hoppas att deras samt andra som fotat lägger upp dessa bilder snart. Vad jag vet är att Petra kan lägga upp sina bilder först när hon kommer tillbaka efter semestern.

Mvh Per
 

Petra

Super Moderator
Hej!

Jo tyvärr måsta vår bokade fotograf Sverker hoppa av i sista sekunden:(
Men Ricken o Petra fotade med Mc-Flokets kamera. Och Niklasinorr fotade en del!:)
Hoppas att deras samt andra som fotat lägger upp dessa bilder snart. Vad jag vet är att Petra kan lägga upp sina bilder först när hon kommer tillbaka efter semestern.

Mvh Per

Jag fotade bara lite i depån, men det finns massor av bra åkbilder tagna av Ricken och Niklas. Jag sitter med dålig uppkoppling just nu.. så.. Nån som kan åta sig att lägga upp dem i nån sorts album? Isåfall maila mig så får du tillgång till en dropbox-folder där bilderna finns.

För övrigt, tusen tack allihopa för en superroliga dagar på Kemora. Jag längtar redan till nästa år!

petra(at)svmc.se
 
Top