Knix Järfälla - INSTÄLLT TILLSVIDARE

SGM

Moderator
Nej, faktiskt inte. Snarare miss i administrationen och i beslutsunderlaget. De har helt enkelt inte vetat om att vi kör och tagit beslut grundat på vad det visste om.

Jösses...bjud ut beslutsfattarna på en kväll och visa vad vi pysslar med. :)
 

Hansi

Skrivit för mycket
Oops och nu fick jag (och säkert många andra) ett mail undertecknat "lime" om att det är 10 tillfällen kvar på Järfälla. Det har väl legat i mailkö ett tag men det var olyckligt att det var "fel" information om järfälla som kom ut.
 

lime

Skriver inte
Oops och nu fick jag (och säkert många andra) ett mail undertecknat "lime" om att det är 10 tillfällen kvar på Järfälla. Det har väl legat i mailkö ett tag men det var olyckligt att det var "fel" information om järfälla som kom ut.

Ja, det blir så ibland. Du och nästan 5000 till fick lite obsolet infor. Jag skickade det mejlet för distribution för en tid sedan men det har inte kommit ut före nu. Hade helt glömt bort att den informationen fanns med och det är helt omöjligt för Swedie att veta att informationen inte stämmer. Shit happens men det viktiga är att information om våra kurser i augusti kom ut.
 
Top