Kinnekulle 4/7

SuperRetard

New member
Ringde Kinnekulle Camping för att boka stuga till mig och fröken. Får veta att det är FULLBOKAT!!!!! Hur kan det vara det när man är ute i såhär god tid tyckte jag, och fick veta att det var nåt motorevent på kinnekulle ring.


Det bör alltså innebära att det kommer finnas en hel hög andra där som ska åka (jag fick till slut boka en husvagn iaf, så nu får vi shoppa matchande träninsoveraller bara så är det fix).

Min fråga är då om det händer nåt mer gemnsamt utanför banan?
 

Thundercat

New member
Hej Hund.

Det är vårt evenemang som campingägaren syftar på, dvs kursen du skall gå. Vi bor där med alla våra instruktörer/resurser/övrig personal. Det gör vi varje år och bokningen görs så otroligt tidigt att det inte går att beskriva. Annars riskerar vi att inte ha någonstans att bo. Mycket trevlig camping med bra ägare.

Vi ser er gärna i matchande träningsoverall :D, ni är välkomna ner och tjöta lite med oss. Vi går ej att missa :rolleyes:.

Mvh
Mikael
 

SuperRetard

New member
Hej Hund.

Det är vårt evenemang som campingägaren syftar på, dvs kursen du skall gå. Vi bor där med alla våra instruktörer/resurser/övrig personal. Det gör vi varje år och bokningen görs så otroligt tidigt att det inte går att beskriva. Annars riskerar vi att inte ha någonstans att bo. Mycket trevlig camping med bra ägare.

Vi ser er gärna i matchande träningsoverall :D, ni är välkomna ner och tjöta lite med oss. Vi går ej att missa :rolleyes:.

Mvh
Mikael


Du kan nog nästan räkna med att vi tittar förbi om vi är välkomna och vakna;). En enkel liten Grolsh och en bit grillat framåt kvällen känns rätt aktuellt :D.
 

Thundercat

New member
Du kan nog nästan räkna med att vi tittar förbi om vi är välkomna och vakna;). En enkel liten Grolsh och en bit grillat framåt kvällen känns rätt aktuellt :D.

Vi kommer grilla på kvällen när vi är tillbaka från Kinnekulle den 3 juli. Och naturligtvis är ni välkomna ner och visa era overaller.:D:eek:
 

SuperRetard

New member
Vi kommer grilla på kvällen när vi är tillbaka från Kinnekulle den 3 juli. Och naturligtvis är ni välkomna ner och visa era overaller.:D:eek:

En annan fråga då. Fröken ska inte köra (då iaf, men båda hojarna kommer med), jag vet inte om hon är det minsta intresserad. Men hon kanske kan sysselsättas som flaggvakt eller nåt om behov finns för det?

Men jag vet som sagt inte om det är ens lite aktuellt från hennes sida, än :).
 

gixxerstranden

New member
En annan fråga då. Fröken ska inte köra (då iaf, men båda hojarna kommer med), jag vet inte om hon är det minsta intresserad. Men hon kanske kan sysselsättas som flaggvakt eller nåt om behov finns för det?

Men jag vet som sagt inte om det är ens lite aktuellt från hennes sida, än :).

Jag ska på kursen med 3 polare, finns det nått ställe i närheten som man ni rekommenderar att bo på som är. Rätt nära?
 

SuperRetard

New member
Jag ska på kursen med 3 polare, finns det nått ställe i närheten som man ni rekommenderar att bo på som är. Rätt nära?

Kinnekulle Camping..

Stugorna är ju enligt ovan slut. Men vi bokade husvagn för 400:- natten. Helt ok tycker jag, i praktiken samma sak som stuga jue.

Boka direkt bara.. och kom i tid så grillar vi ko på kvällen där :cool:!
 

Smartswede

New member
Grattis till Senior Member Hund :) Ja alltså när du gör nästa inlägg! :D

Det finns även Hällekis Vandrarhem och om man är sugen på annat än ko kvällen innan och på mackan på morronen kan jag rekommendera Broby Strutsfarm :) Inte långt från banan och något man sent glömmer. I synnerhet om man är hund ;)

Vi syns på Kinnekulle eller campingen :cool: Jag kommer vara där.
 

Thundercat

New member
En annan fråga då. Fröken ska inte köra (då iaf, men båda hojarna kommer med), jag vet inte om hon är det minsta intresserad. Men hon kanske kan sysselsättas som flaggvakt eller nåt om behov finns för det?

Men jag vet som sagt inte om det är ens lite aktuellt från hennes sida, än :).

Om intresse finns skall vi nog kunna aktivera henne. Det är inga problem.
 
Top