Kinnekulle 20/8 2011

ÅterFallet

New member
Hade varit mycket uppskattat.. :)

Ingen som hade en kamera med sej den dagen??. Jag tror minsann att jag såg ett par som stod och fotade under dagen. Visst, det är ingen självklarhet att man lägger ut bilderna man tagit, men som sagt. Det hade varit väldigt trevligt att ta del av det som finns.. :)

Nena

New member
Tack för bilderna, jättejuste att du la upp dem... Men de va precis som du sa, väldans begränsat vad som var "objekten" :p
Jaja vi har bokat svärmor till vår nästa bandag som ska få stå redo med kameran "i högsta hugg". Då ska hon allt få beställning o ta på alla grupper och deltagare, inte bara de hon har "egenintresse i" så ni andra också får del av kakan :rolleyes:
Är ju så förbaskat svårt o ta kort de dagar när båda kör, lättare på tjejdagar då karln är automatiskt "utvisad" till fotografbåset ;)

Vuxendagis

New member
Jag tar detta tillfälle att tacka Chlas Sehlstedt för hans/din hjälp att komma över min rädsla eller iallafall överdrivna försiktighet vid regn. Nu går min Guzzi utmärkt efter att den varit hos Herr Wallin på Bike, ingen tvekan på gas, ingen baktändning och en helt igenom pålitlig gång samt en lägre bensintörst! Jag är helnöjd med den.
Det innebär inte att jag åker ut o trivs när det börjar regna men nästan, jag känner mig säkrare nu då jag litar på Guzzin och på mig själv, det är ju "bara" att sänka farten till det som står på skyltarna så känns det helt tillförlitligt i alla kurvor!!!!(vits)

Dessutom lärde jag mig en helt annan sak vid körningarna på Kinnekulle som jag inte fattat förrän nu och det använder jag vid utbildning av mopedister, en så smart och lättfattlig ordföljd att alla femtonåringar köper det rakt av men varför fattade inte jag det förrän efter två tre år?

Jag har lärt mig mycket, väldigt mycket av de allra flesta instruktörer runt banan, alla är olika och det gör att jag hör samma sak med olika ord och till slut ramlar polletten ner även hos mig. Jag har kommit upp i åren så teflonminnet gör sig påmint,kunskapen kanar in lätt och ut lätt.

Guzzigubben