Nu är även boende bokat. Mitt Väder säger regn, som vanligt på mina bandagar
Mmmmm. Vädret var sådär när vi körde Kinnekulle senast 28/5, men vi hade en fantastisk dag ändå ihop med SMC instruktörerna. Tydligen så skulle man glömma att det regnade, och köra ändå lol.. Det blir 2 dagars denna gång, steg 2 på fredag och 3 på lördag. Det blir nog som senast, ett härligt gäng med gott humör, och att det håller upp en liten stund iaf...
Syns i helgen..
Jag kommer åka som Vermulen i regn snart. Har blivit blöt alla kurstillfällen i år, dock uppehåll på en av två dagar på ett par 2 dagars.
Haha, förra säsongen körde jag 8 bandagar på storbana, utspridda från Maj till September. Inte EN enda av dessa var helt torr. Ett par st kom det bara någon skur som torkat upp efter typ 2 pass, men ändå..
Lösningen till den här säsongen var att boka ännu fler så att man får statistiken över antalet dagar med regn på sin sida.. Funkat okej hittils.
Ser ut som att det kan fukta lite på oss på fredagen men lördag har jag bokat SOL!!!
Vi har till slut lyckats plocka in ett gäng från reservlistorna både fredag och lördag pga sista-minuten avhopp!
Vi ses på Kinnekulle Ring!
Gluffis och Peter: Typiskt, här är vi typiskt Väst-generösa och bjuder in er till kurs på Kinnekulle. Hur återgäldar ni det? Genom att ta regn/monsunmoln med er!!!
Skärpning nu!
Tack alla goa deltagare, energigivande instruktörer och beundransvärda resurser för en kanonhelg på Kinnekulle!!!
Många glada smile, positiva utvecklingskurvor och härliga stunder läggs varmt i minnet efter SMC Västs sista kursdag 2011 och planerandet inför 2012 är redan i full gång!!! Håll utkik efter nyheter!!
Vi ses!!
Danne och Helena
Träningsledare
SMC AK Kinnekulle