Kan inte logga in på anmälningen

Duck

New member
Får bara meddelande att jag inte har loggat in, och trots flera försök kommer jag inte in.

HJÄLP!!!!
Vill in nu för att boka!

Gäller bokningarna till Skånes BKK

Duck

New member
Börjar bli deperat.
Speciellt som man ser hur lediga platser räknas ner efterhand

Duck

New member
Nu har jag kommit in och bokat.
Så här lyckades jag.

Loggade in här på forumet
Gick sedan upp i menyn längst upp och klickade på School
Valde Broms Kurvkurs i menyn till vänster
Klickade sidan på länk i texten på sidan som kom upp
Därefter kom jag åt anmälningen till Ring Knutstorp

När man har anmält sig och får fram bekräftelsesidan måste man klicka på den lilla School-ikonen till vänster för att komma tillbaka och göra anmälan till annan kursdag.

Lyck till!

Nu har jag kommit in och bokat.
Så här lyckades jag.

Loggade in här på forumet
Gick sedan upp i menyn längst upp och klickade på School
Valde Broms Kurvkurs i menyn till vänster
Klickade sidan på länk i texten på sidan som kom upp
Därefter kom jag åt anmälningen till Ring Knutstorp

När man har anmält sig och får fram bekräftelsesidan måste man klicka på den lilla School-ikonen till vänster för att komma tillbaka och göra anmälan till annan kursdag.

Lyck till!

Finns inte skånes kursr när jag går in på SMC riks sida!
Petrus

Nu har jag kommit in och även kunnat boka men i informationen står ännu att jag inte har bokat några kurser. Någon som vet? Får dessutom exakt samma bokningsnummer som när min polare bokade åt mig. Det är ju bra för då kanske jag bara bokat en gång, eller ingen... Har för övrigt inte fått något bekräftelsemail heller!

Verkar som de lagt in en länk för dem som inte kommer in, det funkade för mig.
Petrus

Mathias

Active member
För min del så hittades inga kurser genom svmc.se, men när jag gick in på smcskane.com såg jag alla.

Firefox kör jag med.

Swedie

Administrator
Personal
Har upptäckt att SMC Skåne har ett fel på sidan som gör att cookies inte sparas rätt.

Du får besöka denna sida:
http://www.svmc.se/php/kurser/?kund=smcskane

Därifrån ska du kunna logga in som vanligt.

Samt även ni som har historikproblem där ni fått bekräftelse men inte kan se er anmälan, så ska det vara fixat nu oxå.

Har upptäckt att SMC Skåne har ett fel på sidan som gör att cookies inte sparas rätt.

Du får besöka denna sida:
http://www.svmc.se/php/kurser/?kund=smcskane

Därifrån ska du kunna logga in som vanligt.

Samt även ni som har historikproblem där ni fått bekräftelse men inte kan se er anmälan, så ska det vara fixat nu oxå.

Möjligt att det var så. Under gårdagen gick det dock inte att boka från SMC Riks sida heller. Viossrrligen gick det utmärkt att logga in men Skånes kurser fanns inte på sidan!
Petrus

Swedie

Administrator
Personal
Möjligt att det var så. Under gårdagen gick det dock inte att boka från SMC Riks sida heller. Viossrrligen gick det utmärkt att logga in men Skånes kurser fanns inte på sidan!
Petrus
I det här läget så måste kurserna aktiveras genom en länk från SMC Skånes sida. Jag får hoppas dom länkar om så cookies fungerar.