Jofama saftey

Leif H..oj

New member
Ah, du!

Gör hela skillnaden.
Köpte Biltemas varnings-t-tröjor förra året, och använde dom istället för en fladdrig varningsväst.

Har skaffat ett Spidi Flux regnställ i år. Kommer att rensa vägarna fram för mig. :D

Har du dom här också? Alla kroppsdelar kan synas i år :)

ImageVaultHandler.aspx
 

Throttlejunkie

New member
Ah, du!

Gör hela skillnaden.
Köpte Biltemas varnings-t-tröjor förra året, och använde dom istället för en fladdrig varningsväst.

Har skaffat ett Spidi Flux regnställ i år. Kommer att rensa vägarna fram för mig. :D

SPD388_1.jpg

:eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek Garanterat fri lejd vart än du kör :D
 
Fick för ett tag sedan veta att de så kallade CE center skulle hålla sig med med:

Alviks Bil & MC Service
Alvik
865 21 Alnö
Tel:060-557 075
www.alviks-mc.com
Carlbarks Motor
Mossbanegatan 5
692 33 Kumla
Tel:019-570 701
www.carlbarks.se
Honda City
Breddenvägen/Råbäcksvägen 1
194 67 Upplands Väsby
Tel:08-590 788 80
www.hondacity.se
Laholms MC Center
Nyby
312 96 Laholm
Tel:0430-146 80
www.mc-center.se
MC-Huset
Jägershillsgatan 6
200 39 Malmö
Tel:040-215 300
www.mchuset.se
MC-Kompaniet
Väringsvägen 1
540 15 Väring
Tel:0500-440 100
www.mc-kompaniet.se
Stockholms MC-Varuhus
N:a Stationsgatan 93
100 31 Stockholm
Tel:08-506 205 16
www.mcvaruhuset.se
Sulas MC
Ölsta
755 91 Uppsala
Tel:018-395 280
www.sulas.se
Yamaha Center - Z-motor
Aminogatan 32
431 53 Mölndal/Göteborg
Tel:031-700 17 00
www.yamahacenter.com


Vad innebär det att dessa är CE-center? Ska de hålla hela sortimentet av Halvarsson CE-godkända utrustning?
Magnus
 

-ah

New member
Vad innebär det att dessa är CE-center? Ska de hålla hela sortimentet av Halvarsson CE-godkända utrustning?
Magnus


Om jag fattade det rätt, innebär det att förhandlaren förbinder sig att endast sälja CE-märkt utrustning ÖHT. Inte nödvändigtvis Jofama.
Det finns som bekant en del icke-märkt och falskmärkt utrustning att få tag i. Detta skall dock inte gå hos ovannämnde.
 

HåkanP

New member
Vad listan betyder var att Jofama sa till mig att dessa ställen skulle hålla sig med deras CE godkända textil mc ställ. Sorry det föll bort i inlägget. Listan finns också på jofamas hemsida
 

990 Adventure

New member
Jofamas safety ställ

har ett själv,känns tungt när du håller i det men när du använder det sitter det kanon,köpte mitt på MC Kompaniet i Väring o dom har det hemma,skaljackan väljer man själv,inte varmare på sommaren men något bättre på hösten ,helt enkelt kanon efter 1000 mil.
 
Top