Jag åkte till Nordkap..

Chopperbyggarn

New member
Mycket fina bilder!! Har själv precis kommit hem från Nordkapp , Kirkenes ,Murmansk och finska Lappland. Jag var på Nordkapp men såg inte ett skvatt pga dimma och regn..kameran lade av och fick torkas ur med avgaserna från hojen.:)

Anders.J
 

hebymats

New member
Fina bilder man blir sugen att ta en tur till Nordkap.
Det kanske finns några MC-träffar i norr som man kan åka till.
 

Chopperbyggarn

New member
Fina bilder man blir sugen att ta en tur till Nordkap.
Det kanske finns några MC-träffar i norr som man kan åka till.

I Murmansk har det varit en stor mc-träff i dagarna eller om det är alldeles nu i dagarna. Flera personer berättade om denna träff både i Kirkenäs(Norge) och Murmansk (Ryssland). Enda fakta jag han få var i en bilkö när en medlem av Murmansk mc-klubb kom fram och berättade att träffen arrangeras av Murmansk mc-klubb i samarbete med Harley Davison Moskva.

Har man åkt hela vägen från södra Sverige till Nordkapp så ligger Murmansk bara ett "stenkast därifrån".:)

Anders.J
 

V Saarela

New member
I Murmansk har det varit en stor mc-träff i dagarna eller om det är alldeles nu i dagarna. Flera personer berättade om denna träff både i Kirkenäs(Norge) och Murmansk (Ryssland). Enda fakta jag han få var i en bilkö när en medlem av Murmansk mc-klubb kom fram och berättade att träffen arrangeras av Murmansk mc-klubb i samarbete med Harley Davison Moskva.

Har man åkt hela vägen från södra Sverige till Nordkapp så ligger Murmansk bara ett "stenkast därifrån".:)

Anders.J


Har noterat alla ryssar som är på semesterresa nuförtiden. T o m har sett dom nu i Norge(bilar och mc)
Räknar med att.....inom 5 år så pendlar vi gränsövergång ryssland som vilket land som helst(dvs utan visum)?
 
Top