Ja eller Nej....

Avarage

New member
Ja, det är väl ingen större konst?
Har gjort det med USA-Ford-V8, Porsche 911 och Yamaha XJ-600.
Och så en kinesbyggd 4-taktstrimmer, diverse mopedmotorer, motorsågar, gräsklippare och modellflygmotorer men sådant småkrafs räknas ju knappast.

Har du haft nere en automatväxellåda i "atomer"?

Nej (ingenting är svårt för den som kan gäller även byte av hjärta eller även byggande av rymdraket)

Har du någon gång brutit mot trafikregler (så som hastighet/stopplikt mm) för att rädda liv?

zettan

New member
Nej (ingenting är svårt för den som kan gäller även byte av hjärta eller även byggande av rymdraket)

Har du någon gång brutit mot trafikregler (så som hastighet/stopplikt mm) för att rädda liv?

Nej, bara för nöjets skull.

Har du köpt någon julklapp än?

Marie

Banned
Nej!

Är du ung nog att inte ha åkt bil lagligt (i Sverige) utan bälte?

Nej, jag är gammal nog att ha kört bil lagligt (i Sverige) utan bälte. (Det kan man f.ö. fortfarande göra om bilen är godkänd utan bälten)

Är du gammal nog att ha upplevt tiden innan svensk TV började med sändningar i färg?

Avarage

New member
Nej, jag är gammal nog att ha kört bil lagligt (i Sverige) utan bälte. (Det kan man f.ö. fortfarande göra om bilen är godkänd utan bälten)

Är du gammal nog att ha upplevt tiden innan svensk TV började med sändningar i färg?

Japp, såg bla. nuvarande konungens bröllop i svart/vitt samt Televinken & Fablernas värld så klart! :)

Är du gamal nog att minnas hur utmanande/dumdristig du var som tonåring? ;-)

Maru

New member
Japp, såg bla. nuvarande konungens bröllop i svart/vitt samt Televinken & Fablernas värld så klart! :)

Är du gamal nog att minnas hur utmanande/dumdristig du var som tonåring? ;-)

Ja... dessvärre... ;) Och det verkar hålla i sig... :D

Kommer du få hårda julklappar av tomten i år?

Avarage

New member
Nej, finns ingen egentlig anledning

Tycker du att mellandagsrean ballat ur när den drar igång redan innan julafton?

Japp, tycker inte bara den ballar ut oavsett när den drar igång utan all form av julhandel är urballad sedan 10-15 år sedan.

Tycker du det känns bra/rätt att köpa prylar tillverkade i ett land som inte stödjer och följer mänskliga rättigheter för hela sin befolkning? Kina är ett exempel!

Maru

New member
Japp, tycker inte bara den ballar ut oavsett när den drar igång utan all form av julhandel är urballad sedan 10-15 år sedan.

Tycker du det känns bra/rätt att köpa prylar tillverkade i ett land som inte stödjer och följer mänskliga rättigheter för hela sin befolkning? Kina är ett exempel!

Nej, egentligen inte. Men mycket tillverkas där... så länge det finns alternativ så undviker jag.

Har du bokat någon bankörning för nästa år?

Avarage

New member
Nej, egentligen inte. Men mycket tillverkas där... så länge det finns alternativ så undviker jag.

Har du bokat någon bankörning för nästa år?

Nej, men utbildningar flera stycken (i kalendern).
Förstår du skillnaden mellan bandag & utbildningsdag på bana?