Intresseanmälan för en steg 6 grupp på Gelleråsen 3-4 augusti

druid

New member
Hej

Vi håller på att se över möjligheten att viga en grupp för steg 6 på SMC Stockholms dubbeldag lördag-söndag 3-4 augusti på Gelleråsen.

Vill på detta sätt få reda på hur intresset ser ut bland er som redan har licens, för att veta om vi fyller en grupp.

Om du vill vara med som deltagare, skicka ett mail snarast till storbana@smcstockholm.se för att göra en intresseanmälan.

Mvh
Håkan Edman
 

Hansi

Skrivit för mycket
SMC Stockholm erbjuder LICENS-grupp på Gelleråsen LÖRDAG-SÖNDAG 3-4 Augusti


Välkommen till två dagars steg 6 licensträning med SMC Sport.

Träningen anordnas av SMC Stockholm och kostar 2500:- totalt för två dagar.

KRAVET för att vara med på denna träning är att du har en giltig SVEMO licens (baslicens räcker) eller ett kvitto på betald licens, skall kunna visas på plats. Du behöver inte vara medlem i SMC Sport om du har din licens utfärdad av en annan klubb, men du måste vara medlem i SMC.

Vi har ingen indelning i tempo/hastighet. Vi delar dagen med en SMC
steg
1-4 kurs och har därför endast ett pass per timme. Alla som tränar i Steg 6 kör tillsammans på banan under det passet.

Läs mer och boka här:
https://www2.svmc.se/school/anmalan/467
 

molzzon

New member
Jag vill tacka samtliga inblandade för två underbara dagar och lite extra för dem som gjorde dessa steg 6 dagar möjliga på så kortvarsel.

Extra tillägga, jag vill också att man även för kommande SMC dagar beställer exakt samma väder, sol på dagen och tvättning av banan på natten ;)
 
H

highside

Guest
Kul att det var uppskattat.

Detta gav mersmak även för min del. :)

Tilläggas bör att alla skötte sig exemplariskt på banan, såväl deltagare som instruktörer. :tummenupp

Vi skall försöka boka samma väder till nästa år.

Eder TL
Mikael Lindgren
 

M|cke

New member
:tummenupp Haha den var riktigt rolig, men ja Tack alla som fixade till detta så det blev en grym helg (jag hade grymma 4 dagar med SMC).

Hoppas att vi får till flera liknande nästa år, vi måste bara boka Peter och Micke som väderbeställare :tummenupp
 
Top