Instruktörsseminariet i Sollentuna

Bengt Allevad

New member
Stort Tack för två bra dagar.

Känner mig fulladdad med inspiration:)

Det som jag hade största utbytet av, förrutom att träffa alla vänner i "civila kläder" var

Diskussionsgruppen: Färdighet-Riskmedvetenhet

Föredraget: Skapa en lärande Relation (bl.a. beteendestilar)

Niklas i Norr, som redogjorde för sporhojsprojektets Råd & Riktlinjer med bakgrund från tillblivelsen av boken och en del djupdykningar i innehåll, som kan vara svårt att upptäcka på egen hand.

Last edited:

Yasha

New member
Vad roligt att du är nöjd med så många delar av helgen!

Snart ramlar väl Patrik in i tråden och tar åt sig äran för allt planerande. Han har lagt ner ett jättejobb för att få till den här helgen, vi andra bidrog mest med lite idéer och närvaro.

Många av de saker vi tog upp under helgen var så'nt som vi som redan arrangerar och deltar i kurser vet om och har analyserat brister och behov kring, men det var väldigt många som hade behov av grundläggande information. Många självklarheter för oss mitt i smeten.

Jag är också nöjd i det stora hela, det var en lyckad helg. Många tillfällen att träffas och diskutera alla galna och mer sansade idéer exempelvis. :D

Känns som det nog ska gå att orka ett år till. :cool:

sp2

New member
Vilken trevlig helg vi hade i Sollentuna:)

Och det mest förvånande var att alla var så överens om det mesta, det har jag inte upplevt förut inom SMC!:rolleyes:

Tack Patrik och Yasha m.fl. som jobbat ihop detta!

En mycket trött Per som ska ta igen ett par dygns sömn nu!:eek:

Hasse

New member
mera beröm

Instämmer med föregående uttalanden. Vill dock tillägga att jag gillar
SMC: ledarstil, lättsamt och trevligt med värme och en stor skopa humor!
Toppen!

Kungen

New member
Även jag vill tacka alla här som gjorde det möjligt att ha en sådan kanon tillställning..

det var toppen att se alla mina vänner som jag inte träffat på sålänge.. det gav mig en ny gnista till att vilja fortsätta med det jag är bäst på..
börjar känna mig redo att provköra en hoj snart...

Vi ses 2008 folkens. på banan eller i klassrummet. Time Will tell..

-Chrille-

New member
Mera gott...

Jepp, instämmer också...;)
Tack för en kanonbra helg i alla avseenden!!

Snyggt jobbat!

// Chrille

KJECOP

New member
Tack alla som var med och gjorde helgen till vad den blev :)

Jag håller med föregående skribenter :)

Som nybliven instruktör så tycker jag att det var två mycket givande dagar. Jag känner mig redan laddad inför 2008 och längtar efter att få dra igång.

Som jag brukar säga: Det bästa med hösten och vintern är att att det snart är vår...

// Kjelle