Inloggad?

Katarina

Helt okej
Har noterat sista tiden att ”jag” verkar logga in och besöka forumet när jag inte gjort det. Låter krångligt med beskrivningen, men kl 06:08 var jag inte ens på detta forumet. Lösenord har bytts men felet verkar kvarstå.
 

Katarina

Helt okej
Tackar för länken, jag har skickat meddelande till webmaster. Visste inte att det numera är formulär som gäller. Vet inte om fler har noterat samma sak? Kanske ingen kikar på annan än jag å andra sidan.
 

Katarina

Helt okej
Du skrev ju kl 06.31. När startade du datorn denna morgon och faktiskt besökte adressen http://forum.svmc.se ?

Nån minut innan 06:30 då jag klev in på forumet. Det har också hänt att det stått jag varit inloggad dagen före fast jag inte varit det. Jag har provat byta lösenord i fall kontot skulle vara hackat och jag har alltid en del knepiga kombinationer med en salig blandning olika tecken och bokstäver samt siffror men felet har funnits kvar ändå.

Strunt samma, ingen verkar skriva i mitt namn eller skicka e-post heller så det är nog lugnt.
 

Hoke

New member
Om Katarina tittar längst ner på denna sida och tittar på "Tiden är nu", stämmer denna tid?
 
Top